Hebt u iets om te verkopen?

Mass Communication: Living in a Media World by Hanson, Ralph E.

by Hanson, Ralph E. | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
2 beschikbaar / 2 verkocht
Prijs:
US $5,97
OngeveerEUR 5,57
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 28 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:195500306997
Laatst bijgewerkt op 16 jun 2024 18:37:28 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9781604266009
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Publication Name
Mass Communication : Living in a Media World
Publisher
CQ Press
Item Length
10 in
Subject
Communication Studies, Media Studies, Journalism
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1 in
Author
Ralph E. Hanson
Features
Revised
Item Weight
47.9 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
696 Pages

Over dit product

Product Information

Mass Communication delivers an engaging and compact introduction to the field of mass comm without the glitz that does little to improve students' ability to be smarter consumers of media or think critically about the media's role in today's society. Ralph E. Hanson combines solid content, incisive analysis, fun and conversational writing in a highly readable and informative text that will save your students as much as $50. Employing an effective media literacy perspective, Hanson shows students that media are not something to be feared or demonized, but rather are an essential part of our lives that should be thoughtfully consumed. Updated to reflect changes in the media landscape, Mass Communication offers expanded discussion of: - the role of social media in breaking domestic and international news stories; - video games as a form of interactive media; - the newspaper industry's continuing financial woes; - further consolidation of the media industry with the NBC/Comcast merger and the News Corporation's purchase of the Wall Street Journal; - public relations as a way of creating, developing, and nurturing relationships between an organization and its key publics; and - integrated marketing communication in the advertising chapter. UNIQUE FEATURES HELP REINFORCE THE BOOK'S APPROACH: - Chapter-opening vignettes feature media professionals from Jon Stewart and Annie Leibovitz to Steve Jobs and Twitter founders Evan Williams, Jack Dorsey, and Biz Stone. - Timelines place important media events in a broader historical context. - Test Your Media Literacy boxes showcase current research, interviews, or noteworthy events with questions that model critical thinking, helping to cultivate critical media consumption. - A marginal glossary helps reinforce learning of key concepts as students read. THE SEVEN TRUTHS THEY DON'T WANT YOU TO KNOW ABOUT THE MEDIA: 1. The media are essential components of our lives. 2. There are no mainstream media (MSM). 3. Everything from the margin moves to the center. 4. Nothing's new--everything that happened in the past will happen again. 5. New media are always scary. 6. Activism and analysis are not the same thing. 7. There is no they.

Product Identifiers

Publisher
CQ Press
ISBN-10
1604266007
ISBN-13
9781604266009
eBay Product ID (ePID)
84592270

Product Key Features

Number of Pages
696 Pages
Language
English
Publication Name
Mass Communication : Living in a Media World
Publication Year
2010
Subject
Communication Studies, Media Studies, Journalism
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Author
Ralph E. Hanson
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
47.9 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
3
LCCN
2009-053989
Dewey Edition
23
Target Audience
College Audience
Number of Volumes
00 Vols.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.23
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
P90.H314 2010
Table of Content
PART ONE: INTRODUCTION TO THE MEDIALiving in a Media WorldMass Communication Effects: How Society and Media InteractThe Media Business: Consolidation, Globalization, and the Long TailPART TWO: PRINT MEDIABooks: The Birth of the Mass MediaMagazines: The Power of Words and ImagesNewspapers & the News: Reflection of a Democratic SocietyPART THREE: ELECTRONIC MEDIAAudio: Music and Talk Across MediaMovies: Mass Producing EntertainmentTelevision: Broadcast and BeyondThe Internet: Mass Communication Gets PersonalPART FOUR: STRATEGIC COMMUNICATIONAdvertising: Selling a MessagePublic Relations: Interactions, Relationships, and the NewsPART FIVE: REGULATION AND CONTROL OF THE MEDIAMedia Law: Free Speech and FairnessMedia Ethics: Truthfulness, Fairness, and Standards of DecencyGlobal Media: Communication Around the World
Copyright Date
2010

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.223.583)

a***r (1597)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described. Thanks.
m***s (784)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
:)
r***r (1698)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
My DVD arrived on time, well packaged, the correct version I wanted and was in even better condition than described. I have bought DVDs from many Thrift Books locations all around the US many times and always a wonderful experience. I highly recommend all Thrift Books locations in US as Seller!!