Hebt u iets om te verkopen?

Word of Mouth Marketing: How Smart Companies Get People Talking

by Sernovitz, Andy | HC | VeryGood
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
3 beschikbaar
Prijs:
US $5,93
OngeveerEUR 5,55
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en za, 29 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:195214648896
Laatst bijgewerkt op 22 jun 2024 18:34:11 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781419593338
Book Title
Word of Mouth Marketing : How Smart Companies Get People Talking
Publisher
Kaplan Publishing
Item Length
9 in
Publication Year
2006
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Andy Sernovitz
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, General, Advertising & Promotion
Item Weight
14.7 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
184 Pages

Over dit product

Product Information

With straightforward advice and humour, marketing expert Andy Sernovitz will show you how the world's most respected and profitable companies get their best customers for free through the power of word of mouth. Learn the five essential steps that make word of mouth work and everything you need to get started using them. Understand the real ......

Product Identifiers

Publisher
Kaplan Publishing
ISBN-10
1419593331
ISBN-13
9781419593338
eBay Product ID (ePID)
127408640

Product Key Features

Book Title
Word of Mouth Marketing : How Smart Companies Get People Talking
Number of Pages
184 Pages
Language
English
Publication Year
2006
Topic
Marketing / General, General, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Andy Sernovitz
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
14.7 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Reviews
"It's an actionable guide for anyone looking to capture the power of word of mouth. Andy has written a book that shows just how simple it is to get people talking about your business. You should read this book and then tell a friend." -- Brad Santeler, Director, Kimberly-Clark "The coolest book on the hottest topic in marketing and communication. Andy tells it all and tells it like it really is. No hype. No smoke and mirrors. No overblown promises." -- Don E. Schultz, Professor Emeritus-in-Service, Northwestern University "Word of mouth is the valuable currency in today's advertising-saturated world. Andy Sernovitz has written a book packed with ideas on how to do word of mouth marketing the right way." -- Jackie Huba and Ben McConnell, authors of "Creating Customer Evangelists", "There is no wasted word in this practical guide. Pure nuts-and-bolts how-to's for people who want to start implementing a word of mouth marketing program today. Other books cover the theory, but Andy gets to the actual action best." - George Silverman, author ofThe Secrets of Word-of-Mouth Marketing   "Andy Sernovitz's book will give all marketers a reason to talk. Sernovitz not only legitimizes word of mouth marketing, he provides THE roadmap to what drives it." - MaryLee Sachs, Chairman, US, Hill & Knowlton, Inc.   "Forget the overinflated hype that characterizes many business books.  Andy has written a 'real world' guide." - Paul M. Rand, Partner, Global Chief Development and Innovation Officer, Ketchum   "There is a wrong way and a right way to market in a networked world. Andy lays out simple steps to ethical and effective messaging." - Shawn Gold, Senior Vice President, MySpace   "Andy brings it together perfectly: the vision, the strategy, and the practical how-to. It's all here." - Geoff Ramsey, CEO, eMarketer  , "There is no wasted word in this practical guide. Pure nuts-and-bolts how-to's for people who want to start implementing a word of mouth marketing program today. Other books cover the theory, but Andy gets to the actual action best." -- George Silverman, author of "The Secrets of Word-of-Mouth Marketing""" "Andy Sernovitz's book will give all marketers a reason to talk. Sernovitz not only legitimizes word of mouth marketing, he provides THE roadmap to what drives it." -- MaryLee Sachs, Chairman, US, Hill & Knowlton, Inc. "Forget the overinflated hype that characterizes many business books. Andy has written a 'real world' guide." -- Paul M. Rand, Partner, Global Chief Development and Innovation Officer, Ketchum "There is a wrong way and a right way to market in a networked world. Andy lays out simple steps to ethical and effective messaging." -- Shawn Gold, Senior Vice President, MySpace "Andy brings it together perfectly: the vision, the strategy, and the practical how-to. It's all here." -- Geoff Ramsey, CEO, eMarketer
Lccn
2006-024165
Target Audience
Trade
Afterword by
Kawasaki, Guy
Dewey Decimal
659.13/3
Lc Classification Number
Hf5827.95.S47 2006
Copyright Date
2006

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,8M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.224.966)

9***2 (492)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition!
a***a (6)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Would buy here again.
a***a (6)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Would buy here again.