Hebt u iets om te verkopen?

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make the...

by Kim, W. Chan; Mauborgne, Ren?e a. | HC | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Meer dan 10 beschikbaar / 422 verkocht
Prijs:
US $5,19
OngeveerEUR 4,79
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 28 mei en do, 30 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:193315423858
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2024 22:35:43 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
1591396190
Book Title
Blue Ocean Strategy : How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Item Length
9.5in
Publisher
Harvard Business Review Press
Publication Year
2005
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, International / Marketing, Management, Strategic Planning
Item Width
6.4in
Item Weight
19.9 Oz
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

The global phenomenon, embraced by business worldwide and now published in more than 40 languages. This international bestseller challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Since the dawn of the industrial age, companies have engaged in head-to-head competition in search of sustained, profitable growth. They have fought for competitive advantage, battled over market share, and struggled for differentiation. Yet, as this influential and immensely popular book shows, these hallmarks of competitive strategy are not the way to create profitable growth in the future. In the international bestseller Blue Ocean Strategy , W. Chan Kim and Renee Mauborgne argue that cutthroat competition results in nothing but a bloody red ocean of rivals fighting over a shrinking profit pool. Based on a study of 150 strategic moves (spanning more than 100 years across 30 industries), the authors argue that lasting success comes not from battling competitors, but from creating "blue oceans"--untapped new market spaces ripe for growth. Such strategic moves, which the authors call "value innovation," create powerful leaps in value that often render rivals obsolete for more than a decade. Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any company can use to create and capture their own blue oceans. A landmark work that upends traditional thinking about strategy, this bestselling business book charts a bold new path to winning the future. Published by Harvard Business Review Press.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1591396190
ISBN-13
9781591396192
eBay Product ID (ePID)
30889143

Product Key Features

Book Title
Blue Ocean Strategy : How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Author
W. Chan Kim, Renée A. Mauborgne
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Leadership, Marketing / General, International / Marketing, Management, Strategic Planning
Publication Year
2005
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Height
1in
Item Width
6.4in
Item Weight
19.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.153.K53 2005
Reviews
"This breakthrough book is essential for any strategist or entrepreneur who wants to move out of intensively competitive, shark-infested waters and into an opportunity- filled, open ocean." -- Business Insider, "one of the bestselling business books of the century" -- Financial Times " Blue Ocean Strategy is the most successful book on business master-planning." -- The Economist "A great read for any leader looking to get a real edge in business and establish a real competitive advantage in the market." -- Qantas The Australian Way Praise for Blue Ocean Strategy : A bestseller across 5 continents More than 4 million copies sold worldwide Translated into 49 languages A Wall Street Journal , BusinessWeek , and Fast Company bestseller Thinkers50 Strategy Award for Best Business Book of the decade The Fast Company Leadership Hall of Fame Winner of the Carl S. Sloane Award for Excellence in Management Consulting, This breakthrough book is essential for any strategist or entrepreneur who wants to move out of intensively competitive, shark-infested waters and into an opportunity- filled, open ocean." — Business Insider
Copyright Date
2005
Lccn
2004-020857
Dewey Decimal
658.8/02
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.192.321)

s***1 (593)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping, great seller!
e***g (337)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
Thank you!
e***e (1023)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
Thank you!
Alle feedback weergeven