|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op zo, 8 jul om 7:20 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

KONAMI - YU-GI-OH! ONLINE USB DUELPASS KEY - SERIES 1 - NIP

Objectstaat:
Nieuw
Verkocht voor:
US $7,75
OngeveerEUR 7,20
Verzendkosten:
US $4,00 (ongeveer EUR 3,71) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Amery, Wisconsin, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 8 mei en vr, 10 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:191790785492
Laatst bijgewerkt op 23 sep 2017 01:01:19 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een object dat niet is geopend of niet uit de verpakking van de fabrikant is gehaald (indien ...
Title
YU-GI-OH!
Brand
Konami
Recommended Age Range
8+
Gender
Boys & Girls
Country/Region of Manufacture
China
Year
1996
UPC
0083717120087
EAN
0083717120087
Platform
NES
MPN
910463910463
Publisher
Ultra
Genre
Simulation
Game Name
Silent Service

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.