|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

ETHNOGRAPHY AND SCHOOLS: QUALITATIVE APPROACHES TO THE By Yali Zou & Enrique T.

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Objectstaat:
Heel goed
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $32,95
OngeveerEUR 30,47
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en vr, 7 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:186394832362
Laatst bijgewerkt op 13 mei 2024 17:48:11 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0742517373
Book Title
Ethnography and Schools: Qualitative Approaches to the Study of
Genre
Education: Research
ISBN
9780742517370
Publication Name
Ethnography and Schools : Qualitative Approaches to the Study of Education
Item Length
8.9in
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Series
Immigration and the Transnational Experience, Immigration and the Transnational Experience Ser.
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Perry Gilmore
Item Width
5.8in
Item Weight
15.1 Oz
Number of Pages
328 Pages

Over dit product

Product Information

The ethnographic experience is an indelible venture that continuously redefines one's life. Bringing together important cross-currents in the national debate on education, this book introduces the student or practitioner to the challenges, resources, and skills informing ethnographic research today. From the first chapter describing the cultural foundations of ethnographic research, by George Spindler, the book traces both traditional and new approaches to the study of schools and their communities.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
0742517373
ISBN-13
9780742517370
eBay Product ID (ePID)
2224340

Product Key Features

Author
Perry Gilmore
Publication Name
Ethnography and Schools : Qualitative Approaches to the Study of Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Immigration and the Transnational Experience, Immigration and the Transnational Experience Ser.
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
328 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.7in
Item Width
5.8in
Weight
15.1 Oz
Item Weight
15.1 Oz

Additional Product Features

Edited by
Yali Zou, Enrique T. Trueba
Lc Classification Number
Lb45.E8394 2002
Publication Date
2002-06-25
Reviews
A rich discussion of critical ethnography that gives researchers the basis on which they can develop critical ethnographic studies within the framework delineated by these authors without falling into some of the pitfalls they identify., A challenging and enjoyable read. The rich mix of theory, research, and practice makes excellent material for reflection by experienced and novice researchers alike., This collection of essays is impressive for the range of approaches to ethnography that it covers, from classic interpretive ethnography through critical ethnography to action research. An additional benefit is a set of reviews, from divergent perspectives, of the intellectual history of critical social theory in relation to critical ethnography., Provide readers with an overview of the research trajectory followed by particular researchers and the intersection of theory, method, advocacy, and the role of self and other in critical ethnography.
Table of Content
Chapter 1 The Collusion of Illusion and How to Get People to Tell You What They Don't Know Chapter 2 Ethnography? Or Educational Travel Writing? Chapter 3 The Destructive Desire for a Depoliticized Ethnographic Methodology: Response to Harry F. Wolcott Chapter 4 The Hidden History of Praxis Theory within Critical Ethnography and the Criticalism/Postmodernism Problematic Chapter 5 Rethinking Critical Theory and Qualitative Research Chapter 6 Critical Ethnography in the Postcritical Moment Chapter 7 The Challenge of Urban Ethnography Chapter 8 Methodological Challenges of Critical Ethnography: Insights from Collaborations on an Idigenous Counter Narrative Chapter 9 Adaptive Strategies of a Chinese Immigrant Chapter 10 Stories and Structures of Persistence: Ethnographic Learning Through Research and Practice in Asian American Studies Chapter 11 The Class Clown: A School Liminar Chapter 12 Critical Ethnography and Community Change
Copyright Date
2002
Topic
Emigration & Immigration, General, Anthropology / Cultural & Social, Research
Lccn
2001-057856
Dewey Decimal
306.43
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Education, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ZUBER

ZUBER

98,1% positieve feedback
855K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (263.529)

r***i (250)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book was described accurately and shipped promptly.
n***a (10)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
fast shipping
k***d (90)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The item description shows 4 used books for $16.49. I received one book that is 3 1/2" x 6 1/2". I was offered a $5.00 refund. Not acceptable. I won't pay more than the book would cost brand new!