|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

CHECK-IN CHECK-OUT: MANAGING HOTEL OPERATIONS (8TH By Gary K. Vallen & Jerome J.

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
Objectstaat:
Heel goed
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $24,49
OngeveerEUR 22,55
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 31 mei en wo, 5 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:186389073125
Laatst bijgewerkt op 26 apr 2024 09:34:15 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
0132059673
Book Title
Check-In Check-Out: Managing Hotel Operations (8th Edition)
ISBN
9780132059671
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Check-In Check-Out : Managing Hotel Operations
Item Height
1in
Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Item Length
8.2in
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Width
10.1in
Item Weight
42.6 Oz
Number of Pages
624 Pages

Over dit product

Product Information

Check-In, Check-Outprovides complete coverageof the hotel's front office and all of the support positions that make it work. Organized to reflect how a guest moves through the hotel (reservations, arrival, billing, departure, etc.) this edition provides a broad view of lodging management and covers unique topics such as corporate housing, destination elevators, and trade advertising contracts. Key industry changes are addressed throughout such as hotel technology, the greening of the industry, security issues and automation. Over 200 exhibits illustrate chapter content and help to create a work that both students and professional hoteliers seek out.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132059673
ISBN-13
9780132059671
eBay Product ID (ePID)
63180336

Product Key Features

Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Publication Name
Check-In Check-Out : Managing Hotel Operations
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
624 Pages

Dimensions

Item Length
8.2in
Item Height
1in
Item Width
10.1in
Item Weight
42.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tx911.3.M27v352 2008
Edition Number
8
Table of Content
Table of Contents PART I: THE HOTEL INDUSTRY 1. The Traditional Hotel Industry 2. The Modern Hotel Industry 3. The Structure of the Hotel Industry PART II: THE RESERVATIONS PROCESS 4. Forecasting Availability and Overbooking 5. Global Reservations Technologies 6. Individual Reservations and Group Reservations PART III: GUEST SERVICE AND RATE STRUCTURES 7. Managing Guest Service 8. Arrival, Registration, Assignments and Rooming 9. Role of the Room Rate PART IV: THE HOTEL REVENUE CYCLE 10. Billing and the Guest Folio 11. Credit and the City Ledger 12. Cash Transactions PART V: TECHNOLOGY 13. The Night Audit 14. Hotel Technology GLOSSARY BIBLIOGRAPHY INDEX
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Lccn
2008-003900
Dewey Decimal
647.94/068
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ZUBER

ZUBER

98,1% positieve feedback
855K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (263.275)

o***i (404)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great transaction! Very reputable business. Tha k you so much.
o***o (2326)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book, Excellent condition... Thanx !!!
a***i (2751)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived safely, very pleased.