De verkoper is afwezig tot 08 jul 2024. Als u dit object koopt, verwacht dan een vertraging in de verzending.
Hebt u iets om te verkopen?

NEW Balanced Assessment: From Formative to Summative by Burke, Kay Book The Fast

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $18,99
OngeveerEUR 17,78
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Orange City, Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 11 jul en za, 13 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:186097036253
Laatst bijgewerkt op 08 feb 2024 19:13:56 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9781934009529
Subject Area
Education
Publication Name
Balanced Assessment : from Formative to Summative
Publisher
Solution Tree
Item Length
11 in
Subject
General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Kay Burke
Item Width
8.5 in
Number of Pages
176 Pages

Over dit product

Product Information

Learn how to integrate formative and summative assessments seamlessly into instruction. The research, rationale, strategies, and examples provided in this book will help teachers develop their own repertoire of formative and summative assessments to monitor, grade, and make inferences about a student's ability to meet standards and curriculum goals. Exercises at the end of each chapter provide opportunities to reflect and plan action steps. The author shows teachers how to "begin with the end in mind"--to start with the expectations for student achievement and then work backward to help all students succeed. She details a process of analyzing the standards, deciding precisely what knowledge and skills will have to be taught and assessed, and then planning instruction to prepare students to demonstrate that they have met or exceeded the standards. Because each grade level or content area can have hundreds of standards, the best approach is for teachers to work together in teams to plan instruction and develop common assessments. Learn the process teacher teams use to analyze the standards, develop engaging performance tasks that address the standards, and create checklists and rubrics. Benefits This highly practical guide: Explains how teacher teams can analyze standards to make them more manageable and plan a logical instructional sequence Defines formative and summative assessments and explains how they complement each other Shows how to create checklists and rubrics Explains how to make the curriculum more engaging through authentic performance tasks Provides numerous examples of performance tasks, checklists, and rubrics from different subject areas and grade levels Suggests ways to differentiate instruction Describes more informal, "quick and easy" assessment strategies Explains the difference between assessment and evaluation

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1934009520
ISBN-13
9781934009529
eBay Product ID (ePID)
84284774

Product Key Features

Number of Pages
176 Pages
Language
English
Publication Name
Balanced Assessment : from Formative to Summative
Publication Year
2014
Subject
General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Kay Burke
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

LCCN
2009-051128
Dewey Edition
22
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.26
Lc Classification Number
Lb2822.75.B88 2010
Copyright Date
2010

Objectbeschrijving van de verkoper

BargainsDoneBetter

BargainsDoneBetter

100% positieve feedback
493 objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (231)

5***l (1141)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described. Thank you.
m***m (20)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The Mickey bucket was perfect. My granddaughter will love it. She had one and it got stepped on and broke.
r***m (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Excellent book delivered quickly!