Deze aanbieding is verkocht op vr, 8 okt om 10:23 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

How to Research American Indian Blood Lines Cecelia Carpenter

Objectstaat:
Goed
Verkocht voor:
US $16,00
OngeveerEUR 14,98
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Kennewick, Washington, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 7 mei en vr, 10 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:183754422556

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Subject
Family & Relationships
Author
Cecelia Svinth Carpenter
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780913985014
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
How to Research American Indian Blood Lines : a Manual on Indian Genealogical Research
Publisher
Heritage Quest
Genre
Social Science
Topic
Ethnic Studies / Native American Studies
Number of Pages
108 Pages

Objectbeschrijving van de verkoper

Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.