|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Gaming As Culture : Essays on Reality, Identity and Experience in Fantasy Games

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $12,50
OngeveerEUR 11,49
Verzendkosten:
US $4,00 (ongeveer EUR 3,68) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Flintstone, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 7 jun en ma, 10 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:166739866090

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Series
McFarland
Subject Area
Games & Activities, Social Science
Educational Level
Adult & Further Education
Level
Advanced
Subject
Popular Culture, General, Role Playing & Fantasy
ISBN
9780786424368
Publication Name
Gaming As Culture : Essays on Reality, Identity and Experience in Fantasy Games
Item Length
9 in
Publisher
Mcfarland & Company, Incorporated Publishers
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Sean Q. Hendricks
Item Width
6 in
Item Weight
11.2 Oz
Number of Pages
232 Pages

Over dit product

Product Information

Presents research in fantasy games, and examines the cultural and constructionist dimensions of fantasy gaming as a leisure activity. Each chapter of this book investigates some social or behavioural aspect of fantasy gaming, and provides insight into the cultural, linguistic, sociological, and psychological impact of these games.

Product Identifiers

Publisher
Mcfarland & Company, Incorporated Publishers
ISBN-10
0786424362
ISBN-13
9780786424368
eBay Product ID (ePID)
50571284

Product Key Features

Author
Sean Q. Hendricks
Publication Name
Gaming As Culture : Essays on Reality, Identity and Experience in Fantasy Games
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Popular Culture, General, Role Playing & Fantasy
Publication Year
2006
Type
Textbook
Subject Area
Games & Activities, Social Science
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6 in
Item Weight
11.2 Oz

Additional Product Features

LCCN
2006-001521
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Gv1469.6.G36 2006
Reviews
"perfect...studious and detailed"-- Midwest Book Review "impressive...superb...insightful perspectives"-- Journal of Popular Culture "this book presents the most current research in fantasy games"-- New Books in the Communications Library., "perfect...studious and detailed"- Midwest Book Review ; "impressive...superb...insightful perspectives"- Journal of Popular Culture ; "this book presents the most current research in fantasy games"- New Books in the Communications Library., "perfect...studious and detailed"-- Midwest Book Review ; "impressive...superb...insightful perspectives"-- Journal of Popular Culture ; "this book presents the most current research in fantasy games"-- New Books in the Communications Library.
Table of Content
Table of Contents Acknowledgments Introduction: Fantasy Games, Gaming Cultures, and Social Life I. SOCIAL REALITY 1. The Role-Playing Game and the Game of Role-Playing: The Ludic Self and Everyday Life 2. Incorporative Discourse Strategies in Tabletop Fantasy Role-Playing Gaming 3. Social Events and Roles in Magic: A Semiotic Analysis II. IDENTITY 4. Consumption and Authenticity in the Collectible Strategy Games Subculture 5. Desktop Conquistadors: Negotiating American Manhood in the Digital Fantasy Role-Playing Game 6. Playing with Identity: Unconscious Desire and Role-Playing Games 7. The Business and the Culture of Gaming III. EXPERIENCE 8. Online Gaming and the Interactional Self: Identity Interplay in Situated Practice 9. Invoking the Avatar: Gaming Skills as Cultural and Out-of-Game Capital 10. Vicarious Experience: Staying There Connected With and Through Our Own and Other Characters About the Contributors Index
Copyright Date
2006
Dewey Decimal
793.93
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

AllMacks

AllMacks

99,9% positieve feedback
8,3K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (4.215)

g***g (724)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice pin as described Fast shipping
g***g (724)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item as described
i***n (1975)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller, fast shipping . Packing was awesome.