|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Soda Politics: Taking on Big Soda; a- Dr Marion Nestle, 9780190263430, hardcover

Laatste beschikbare object
Objectstaat:
Goed
Laatste stuk / 1 verkocht
Prijs:
GBP 15,02
OngeveerEUR 17,67
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 19,09 (ongeveer EUR 22,46) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Park Toyal,, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en ma, 24 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:166564972551
Laatst bijgewerkt op 29 mei 2024 18:31:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Soda Politics: Taking on Big Soda (and Winning)
ISBN
0190263431
Subject Area
Family Sociology
Publication Name
Soda Politics: Taking on Big Soda (And Winning)
Publisher
Oxford University Press
Subject
Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Mark Bittman, Dr. Neal Baer, Dr. Marion Nestle
Item Width
163mm
Item Weight
824g
Number of Pages
528 Pages

Over dit product

Product Information

Sodas are astonishing products. Little more than flavored sugar-water, these drinks cost practically nothing to produce or buy, yet have turned their makers--principally Coca-Cola and PepsiCo--into a multibillion-dollar industry with global recognition, distribution, and political power. Billed as refreshing, tasty, crisp, and the real thing, sodas also happen to be so well established to contribute to poor dental hygiene, higher calorie intake, obesity, and type-2 diabetes that the first line of defense against any of these conditions is to simply stop drinking them. Habitually drinking large volumes of soda not only harms individual health, but also burdens societies with runaway healthcare costs. So how did products containing absurdly inexpensive ingredients become multibillion dollar industries and international brand icons, while also having a devastating impact on public health?In Soda Politics, the 2016 James Beard Award for Writing & Literature Winner, Dr. Marion Nestle answers this question by detailing all of the ways that the soft drink industry works overtime to make drinking soda as common and accepted as drinking water, for adults and children. Dr. Nestle, a renowned food and nutrition policy expert and public health advocate, shows how sodas are principally miracles of advertising; Coca-Cola and PepsiCo spend billions of dollars each year to promote their sale to children, minorities, and low-income populations, in developing as well as industrialized nations. And once they have stimulated that demand, they leave no stone unturned to protect profits. That includes lobbying to prevent any measures that would discourage soda sales, strategically donating money to health organizations and researchers who can make the science about sodas appear confusing, and engaging in Corporate Social Responsibility (CSR) activities to create goodwill and silence critics. Soda Politics follows the money trail wherever it leads, revealing how hard Big Soda works to sell as much of their products as possible to an increasingly obese world.But Soda Politics does more than just diagnose a problem--it encourages readers to help find solutions. From Berkeley to Mexico City and beyond, advocates are successfully countering the relentless marketing, promotion, and political protection of sugary drinks. And their actions are having an impact--for all of the hardball and softball tactics the soft drink industry employs to maintain the status quo, soda consumption has been flat or falling for years. Health advocacy campaigns are now the single greatest threat to soda companies' profits. Soda Politics provides readers with the tools they need to keep up pressure on Big Soda in order to build healthier and more sustainable food systems.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780190263430
eBay Product ID (ePID)
221778984

Product Key Features

Subject Area
Family Sociology
Author
Mark Bittman, Dr. Neal Baer, Dr. Marion Nestle
Publication Name
Soda Politics: Taking on Big Soda (And Winning)
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
163mm
Item Weight
824g

Additional Product Features

Title_Author
Dr. Neal Baer, Dr. Marion Nestle, Mark Bittman
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

London Bridge Books Limited
Damon Hastings
305 Regents Park Road
London
London
N3 1DP
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liamg@sc.kubbl
Btw-nummer:
  • GB 318 2868 81
Handelsregistratienummer:
  • 09411058
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
londonbridgebooks

londonbridgebooks

98,9% positieve feedback
464K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (115.624)

0***e (349)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as described
i***a (170)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book was full of pen messages pen drawings so kid had it at some point
m***f (406)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you 🙏