|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op ma, 12 dec om 4:47 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

【EXC 】VIVITAR BY KOMINE CLOSE FOCUS 28mm 1:2.8 SMS MC WIDE ANGLE LENS CANON FD

Objectstaat:
Tweedehands
Verkocht voor:
US $59,95
OngeveerEUR 56,09
Verzendkosten:
US $8,90 (ongeveer EUR 8,33) Expresverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Spring, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 7 mei en za, 11 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:162298145139

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands: Een object dat eerder al gebruikt werd. Het object kan tekens van slijtage vertonen ...
Focal Length Type
Fixed//Prime
Focal Length
28mm
Type
Macro/Close Up, Wide Angle, Prime
Brand
Vivitar
Series
KOMINE SMS MC CLOSE FOCUS WIDE ANGLE
Model
F/ 2.8
Compatible Brand
For Canon
Camera Type
SLR
Maximum Aperture
f//2.8
Mount
FD
Bundled Items
Case, Filter(s)
Country/Region of Manufacture
Japan
Focus Type
Manual
Country//Region of Manufacture
Japan
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.