|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

MOOG DS825 Steering Tie Rod End For FORD E-100 1975-1983, FORD E-150 1975-1991

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $21,90
OngeveerEUR 20,13
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Norcross, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en za, 15 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156191660429

Specificaties

Objectstaat
Nieuw
Brand
MOOG
Type
Steering, Gear and Related Components
Interchange Part Number
Ford D5UZ-3A130A, Ford E5UZ-3A130A, Mevotech Supreme MDS825, Mevotech Original Grade GDS825, Motorcraft S349, AC Delco Delphi 51-38, Delphi TA5529
Manufacturer Part Number
DS825
Item Length
517.0mm
Item Weight
4.5lb.

Objectbeschrijving van de verkoper

LAPB Inc AutoParts

LAPB Inc AutoParts

99,6% positieve feedback
36K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (8.029)

r***t (1596)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping Thanks
g***b (254)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
it works
e***g (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I've never posted a negative review on Ebay. Always had amazing experiences. I tried so hard to get the seller to respond. 1) Order was placed on the 16th of May with May 21st delivery. 2) Seller admitted order was lost in shipment, but said lost shipments were not his fault and would not do anything about it or refund order. 3) It's June 7th and still no resolution. 4) ZERO customer service or interest in resolving and is still holding on to money received from me. 5) My advice stay away