|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is afgelopen op wo, 24 apr om 7:59 AM De verkoper heeftdit object of een soortgelijk object opnieuw aangeboden.
Hebt u iets om te verkopen?

Voluminous 3D Baby's Breath/Gypsophila and Roses Arch- Welcoming Entrance

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
AU $2.300,00
OngeveerEUR 1.397,31
Verzendkosten:
Gratis International Economy : tracked-no signature (11 to 35 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 0000, Hongkong
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 22 mei en vr, 5 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156173622227

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Brand
Unbranded
Type
Arrangement & Centerpiece
Occasion
Wedding
Common Name
Baby's-Breath, Rose
Artificial/Fresh
Artificial
Theme
Floral
Product
Outdoor Plant
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.