|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Retail Marketing: A Branding and Innovation Approach

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 4,27
OngeveerEUR 5,02
Verzendkosten:
GBP 11,80 (ongeveer EUR 13,88) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen do, 13 jun en di, 2 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156114516812
Laatst bijgewerkt op 12 mei 2024 16:52:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Retail Marketing: A Branding and Innovation Approach
Genre
Personnel & human resources management
ISBN
9780734610584
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Retail Marketing
Author
Dale Miller
Publisher
Tilde Publishing
Subject
Management, Marketing
Number of Pages
318 Pages

Over dit product

Product Information

Retail Marketing has been specifically written for tertiary students of retailing at either undergraduate or postgraduate level. The main aim of this textbook is to take students on an exciting and enjoyable journey through the major aspects of retail marketing in the Australian and New Zealand environments. It would also be suitable for business people anywhere in the supply chain who want to understand contemporary retailing theory and practice, and could also be an excellent resource for executive development programs.As the retailing world continues to change dramatically and irrevocably, the best way for retailers to succeed in such a turbulent context is to have sharper, more purposeful retail strategies underpinned by retailer branding and innovation.

Product Identifiers

Publisher
Tilde Publishing
ISBN-13
9780734610584
eBay Product ID (ePID)
97624586

Product Key Features

Author
Dale Miller
Publication Name
Retail Marketing
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
318 Pages

Additional Product Features

Title_Author
Dale Miller
Country/Region of Manufacture
Australia

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 07693718
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.415.224)

x***n (3889)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great
x***n (3889)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great
e***l (1280)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent Item