|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Customer Experience Manual, The: How to design, measure and improve customer exp

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
AU $52,84
OngeveerEUR 32,50
Verzendkosten:
Gratis International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 28 mei en di, 4 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155974736837
Laatst bijgewerkt op 18 mei 2024 11:32:25 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781292148465
Book Title
Customer Experience Manual, The
ISBN
9781292148465
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Customer Experience Book: How to design, measure and improve customer experience in your business
Item Height
234mm
Author
Alan Pennington
Publisher
Pearson Education Limited
Item Width
155mm
Subject
Management
Item Weight
360g
Number of Pages
232 Pages

Over dit product

Product Information

Customer Experience (CE) is becoming seen as a key component of business strategy, yet knowing the practical steps of what to do can be tricky. The Customer Experience Book helps you understand where you are now, what to do, and how to improve for your business. From Customer Journey Mapping to using Big Data, this is the ultimate Customer Experience manual for businesses, whatever the size of your company. Split into two parts, you'll discover: Why customer experience is so important in business - and how it applies to you How to use customer experience tools in your business - step by step guides on how to use CX metrics and how to learn from them Alongside the theory and practical how-to guidance, there will be a range of examples of 'thinking differently' about everyday situations to engage the reader. Plus, with case studies from International Companies, readers will discover not only what works well but also the hard lessons they have learned. The Customer Experience Book shows you how to understand, measure and improve customer experience in your business, whatever your level.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education Limited
ISBN-13
9781292148465
eBay Product ID (ePID)
224171644

Product Key Features

Author
Alan Pennington
Publication Name
The Customer Experience Book: How to design, measure and improve customer experience in your business
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
360g

Additional Product Features

Title_Author
Alan Pennington
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.427.003)

o***e (225)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book thank you will buy again from the seller.
r***r (196)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Postage took far too long
b***z (4)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I did not receive my parcel and no one is doing anything about it as it was delivered to the wrong address by the courier and so I don't have my item that I payed for and no one can help wants to help or even care to help and it is so bad