|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Apple Game Frameworks and Technologies: Build 2D Games with SpriteKit & Swift by

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
AU $137,90
OngeveerEUR 84,08
Verzendkosten:
Gratis International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 17 jun en vr, 28 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155878062981
Laatst bijgewerkt op 11 apr 2024 07:04:48 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781680507843
Book Title
Apple Game Frameworks and Technologies
ISBN
9781680507843
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Apple Game Frameworks and Technologies: Build 2D Games with Spritekit & Swift
Item Height
250mm
Author
Tammy Coron
Publisher
The Pragmatic Programmers
Item Width
150mm
Subject
Computer Science
Item Weight
666g
Number of Pages
500 Pages

Over dit product

Product Information

Design and develop sophisticated 2D games that are as much fun to make as they are to play. From particle effects and pathfinding to social integration and monetization, this complete tour of Apple's powerful suite of game technologies covers it all. Familiar with Swift but new to game development? No problem. Start with the basics and then layer in the complexity as you work your way through three exciting - and fully playable - games. In the end, you'll know everything you need to go off and create your own video game masterpiece for any Apple platform. Discover the power of Apple Game Frameworks, Xcode, and Swift by building three exciting games: Gloop Drop - a new twist on a classic arcade game, Val's Revenge - a roguelike dungeon crawler, and Hog - a social player vs. player mobile dice game. With Apple Game Frameworks, you can create high-performance, power-efficient games that work across all Apple platforms, including iOS, macOS, tvOS, and watchOS. In this book, you'll discover how to... Design and develop rich 2D gaming experiences using Apple's built-in game frameworks. Harness the power of SpriteKit using Xcode and Swift to create engaging player experiences. Use the visual Scene Editor to build complete scenes. Unleash the power of the Particle Editor to create amazing effects. Use GameplayKit to add advanced features to your games like pathfinding, artificial intelligence, and complex rule systems. Build larger, more complex worlds with tile maps and Xcode's visual Tile Map editor. Bring people together using GameKit and Game Center, Apple's social gaming network. Increase revenue with third-party banner ads and rewarded ads using Google AdMob (TM). Monetize your games with StoreKit and in-app purchases. So, grab your gear and get your game on - it's time to level up your skills. What You Need: macOS Mojave 10.14.6 or newer Xcode 11.3 or newer Basic knowledge of Swift 5.1.4 or newer

Product Identifiers

Publisher
The Pragmatic Programmers
ISBN-13
9781680507843
eBay Product ID (ePID)
26049055491

Product Key Features

Author
Tammy Coron
Publication Name
Apple Game Frameworks and Technologies: Build 2D Games with Spritekit & Swift
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
500 Pages

Dimensions

Item Height
250mm
Item Width
150mm
Item Weight
666g

Additional Product Features

Title_Author
Tammy Coron
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,3M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.428.773)

u***r (36)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition, as described
u***r (36)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition, as described
c***- (30)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived on time, as described