|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing the Moon: The Selling of the Apollo Lunar Program by David Meerman Sco

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
AU $79,90
OngeveerEUR 48,83
Verzendkosten:
Gratis International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 3 mei en ma, 13 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155868135172
Laatst bijgewerkt op 08 apr 2024 09:54:53 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780262026963
Book Title
Marketing the Moon
ISBN
9780262026963
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing the Moon: the Selling of the Apollo Lunar Program
Item Height
241mm
Author
Richard Jurek, David Meerman Scott
Publisher
MIT Press Ltd
Item Width
279mm
Subject
Marketing, Business
Item Weight
1089g
Number of Pages
144 Pages

Over dit product

Product Information

One of the most successful public relations campaigns in history, featuring heroic astronauts, press-savvy rocket scientists, enthusiastic reporters, deep-pocketed defense contractors, and Tang.In July 1969, ninety-four percent of American televisions were tuned to coverage of Apollo 11's mission to the moon. How did space exploration, once the purview of rocket scientists, reach a larger audience than My Three Sons? Why did a government program whose standard operating procedure had been secrecy turn its greatest achievement into a communal experience? In Marketing the Moon, David Meerman Scott and Richard Jurek tell the story of one of the most successful marketing and public relations campaigns in history- the selling of the Apollo program. Primed by science fiction, magazine articles, and appearances by Wernher von Braun on the Tomorrowland segments of the Disneyland prime time television show, Americans were a receptive audience for NASA's pioneering brand journalism. Scott and Jurek describe sophisticated efforts by NASA and its many contractors to market the facts about space travel-through press releases, bylined articles, lavishly detailed background materials, and fully produced radio and television features-rather than push an agenda. American astronauts, who signed exclusive agreements with Life magazine, became the heroic and patriotic faces of the program. And there was some judicious product placement- Hasselblad was the first camera on the moon ; Sony cassette recorders and supplies of Tang were on board the capsule; and astronauts were equipped with the Exer-Genie personal exerciser. Everyone wanted a place on the bandwagon. Generously illustrated with vintage photographs, artwork, and advertisements, many never published before, Marketing the Moon shows that when Neil Armstrong took that giant leap for mankind, it was a triumph not just for American engineering and rocketry but for American marketing and public relations.

Product Identifiers

Publisher
MIT Press Ltd
ISBN-13
9780262026963
eBay Product ID (ePID)
182975664

Product Key Features

Author
Richard Jurek, David Meerman Scott
Publication Name
Marketing the Moon: the Selling of the Apollo Lunar Program
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages

Dimensions

Item Height
241mm
Item Width
279mm
Item Weight
1089g

Additional Product Features

Title_Author
Richard Jurek, David Meerman Scott
Series Title
The MIT Press
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Contactgegevens weergeven
:liam-Eua.moc.elineht@yabe
Btw-nummer:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
thenilestore

thenilestore

98,2% positieve feedback
3,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.424.935)

h***k (479)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good delivery
9***- (51)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
m***o (2458)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Super Fast Delivery! Arrived in Perfect Condition! Would Buy From This Seller Again!