|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Yield Management : Strategies for the Service Industries by Una McMahon, Anthony

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Prijs:
US $12,40
OngeveerEUR 11,60
Verzendkosten:
US $4,87 (ongeveer EUR 4,56) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Casa Grande, Arizona, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en di, 25 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155804027731
Laatst bijgewerkt op 30 sep 2023 23:25:28 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Subject Area
Business & Economics
Subject
Management
ISBN
9780826448255
Publication Name
Yield Management : Strategies for the Service Industries
Item Length
9.4 in
Publisher
Cengage Learning
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1 in
Author
Anthony Ingold, Ian Yeoman, Una Mcmahon
Features
New Edition
Item Width
6.6 in
Item Weight
22.6 Oz
Number of Pages
368 Pages

Over dit product

Product Information

This is fully revised and updated edition of a groundbreaking text that defines and analyzes the concept of yield and revenue management with special reference to the airline and hotel industries.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
0826448259
ISBN-13
9780826448255
eBay Product ID (ePID)
1799534

Product Key Features

Author
Anthony Ingold, Ian Yeoman, Una Mcmahon
Publication Name
Yield Management : Strategies for the Service Industries
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Subject
Management
Publication Year
2001
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Length
9.4 in
Item Height
1 in
Item Width
6.6 in
Item Weight
22.6 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Hd9980.5.Y53 2000
Edition Description
New Edition
Reviews
Introduction. Part I: The Principle of Yield Management. A Strategic Approach to Yield Management. Economic Theory of Pricing for the Hospitality and Tourism Industry. Legal Aspects. Quantitative Aspects of Yield Management. Part II: Models of Yield Management. Perspectives on Pricing Decision in the Inclusive Holiday Industry. Defining Yield Management and Measuring Its Impact on Hotel Performance. MERLIN: Model to Evaluate Revenue and Loadings for Intercity. Part III: Decision-Making. Decision-Making. Productivity and Yield Management. Computerized Yield Management Systems: Lessons from the Airline Industry. Revenue Management over the Internet: A Study of the Irish Hotel Industry. The Use of Marketing Information Systems and Yield Management in the Hospitality Industry. Part IV: Service Sector Industries. Yield Management and the Airline Industry. Yield Management in Budget Airlines. Revenue Management in Scottish Visitor Attractions. Yield Management Practices. Application of Yield Management to the Hotel Industry. Yield Management and the Restaurant Industry. Capacity Management in the Cruise Industry. Capacity Management in the Football Industry. Conference Sector Capacity Management.
Table of Content
Introduction.PART I: THE PRINCIPLE OF YIELD MANAGEMENT.1. A Strategic Approach to Yield Management.2. Economic Theory of Pricing for the Hospitality and Tourism Industry.3. Legal Aspects.4. Quantitative Aspects of Yield Management.PART II: MODELS OF YIELD MANAGEMENT.5. Perspectives on Pricing Decision in the Inclusive Holiday Industry.6. Defining Yield Management and Measuring Its Impact on Hotel Performance.7. MERLIN: Model to Evaluate Revenue and Loadings for Intercity.PART III: DECISION-MAKING.8. Decision-Making.9. Productivity and Yield Management.10. Computerized Yield Management Systems: Lessons from the Airline Industry.11. Revenue Management over the Internet: A Study of the Irish Hotel Industry.12. The Use of Marketing Information Systems and Yield Management in the Hospitality Industry.PART IV: SERVICE SECTOR INDUSTRIES.13. Yield Management and the Airline Industry.14. Yield Management in Budget Airlines.15. Revenue Management in Scottish Visitor Attractions.16. Yield Management Practices.17. Application of Yield Management to the Hotel Industry.18. Yield Management and the Restaurant Industry.19. Capacity Management in the Cruise Industry.20. Capacity Management in the Football Industry.21. Conference Sector Capacity Management.
Copyright Date
2001
Dewey Decimal
338.4/068
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

copperclef_boutique

copperclef_boutique

100% positieve feedback
28 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (13)

a***h (4533)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Haven’t watched it yet. It was packaged well and shipped quickly! 5 stars ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
h***2 (29)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as expected, nicely packaged.
m***8 (232)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Great Communication! A+++++