|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Disruption Dilemma (The MIT Press), Very Good Condition, Gans, Joshua, ISBN

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 6,00
OngeveerEUR 7,04
Verzendkosten:
GBP 5,60 (ongeveer EUR 6,58) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen do, 30 mei en ma, 17 jun tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155467094568
Laatst bijgewerkt op 21 mei 2024 17:49:47 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9780262533621
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Disruption Dilemma
Item Height
229mm
Author
Joshua Gans
Publisher
MIT Press LTD
Item Width
152mm
Subject
Business
Number of Pages
176 Pages

Over dit product

Product Information

An expert in management takes on the conventional wisdom about disruption, looking at companies that proved resilient and offering managers tools for survival. Disruption is a business buzzword that has gotten out of control. Today everything and everyone seem to be characterized as disruptive-or, if they aren't disruptive yet, it's only a matter of time before they become so. In this book, Joshua Gans cuts through the chatter to focus on disruption in its initial use as a business term, identifying new ways to understand it and suggesting new tools to manage it. Almost twenty years ago Clayton Christensen popularized the term in his book The Innovator's Dilemma, writing of disruption as a set of risks that established firms face. Since then, few have closely examined his account. Gans does so in this book. He looks at companies that have proven resilient and those that have fallen, and explains why some companies have successfully managed disruption-Fujifilm and Canon, for example-and why some like Blockbuster and Encyclopedia Britannica have not. Departing from the conventional wisdom, Gans identifies two kinds of disruption: demand-side, when successful firms focus on their main customers and underestimate market entrants with innovations that target niche demands; and supply-side, when firms focused on developing existing competencies become incapable of developing new ones. Gans describes the full range of actions business leaders can take to deal with each type of disruption, from self-disrupting independent internal units to tightly integrated product development. But therein lies the disruption dilemma: A firm cannot practice both independence and integration at once. Gans shows business leaders how to choose their strategy so their firms can deal with disruption while continuing to innovate.

Product Identifiers

Publisher
MIT Press LTD
ISBN-13
9780262533621
eBay Product ID (ePID)
234076196

Product Key Features

Author
Joshua Gans
Publication Name
The Disruption Dilemma
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
176 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
Joshua Gans
Series Title
The Mit Press
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.399.441)

e***l (492)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Many thanks
n***n (1691)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Smooth transaction. Well Packed.Item as described
n***n (1691)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Well packed. Fast delivery