|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Bare Knuckle: How To Deliver A Knockout Customer Experience Every Time, Very Goo

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 4,00
OngeveerEUR 4,70
Verzendkosten:
GBP 6,62 (ongeveer EUR 7,78) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen di, 4 jun en vr, 21 jun tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155392333180
Laatst bijgewerkt op 21 mei 2024 18:12:24 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Bare Knuckle: How To Deliver A Knockout Customer E
ISBN
9781781330012
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Bare Knuckle Customer Service: How to Deliver a Knockout Customer Experience Every Time
Item Height
216mm
Author
Simon Hazeldine, Chris Norton
Publisher
Rethink Press
Item Width
140mm
Subject
Marketing
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Customer service has been central to Dell's success - this book is packed with practical techniques and proven insights for improving performance. - Michael Dell, CEO, Dell When You Get This One Thing Right You'll Literally Obliterate The Competition...How you treat your customers and what you do to keep them coming back for more will have the biggest impact on your bottom line. Get the service right and you'll benefit from lower future sales costs and increased market share as the 'good word' spreads. Get it wrong though and you can kiss goodbye to future business success as ever more sophisticated and demanding customers take their money elsewhere. With this in mind 'Bare Knuckle' persuasion expert Simon Hazeldine has joined forces with savvy customer service veteran Chris Norton to show you how to transform your organisation into a world beating customer led cash machine. Drawing on their own hard-won experience and modeling the best customer service principles today, Simon and Chris strip customer service back to the bone giving you the essential tools you really need to become your customers' true champion. Inside you will learn...* How To Find Out What Your Customers Really Want * The Right Way To Build A Customer Service Culture * How To Implement A Customer Service Strategy * The Bare Knuckle Customer Service Model * How To Benefit From Customer Complaints * What Customer Relationship Management Really Does * How To Set Up & Run A World Class Call Centre * The 5 Most Stupid Things To Say To A Customer * ...and much more

Product Identifiers

Publisher
Rethink Press
ISBN-13
9781781330012
eBay Product ID (ePID)
139804293

Product Key Features

Author
Simon Hazeldine, Chris Norton
Publication Name
Bare Knuckle Customer Service: How to Deliver a Knockout Customer Experience Every Time
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
140mm

Additional Product Features

Title_Author
Simon Hazeldine, Chris Norton
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.405.148)

m***r (1480)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect service
p***p (69)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good 👍
6***6 (972)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good