Afbeelding 1 van 3
Nintendo TOKYO/OSAKA Coffee Mill Café Pigeon's Nest Animal Crossing New LTD JP
Objectstaat:
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 95,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155319424113
Specificaties
- Objectstaat
- Material
- rubber wood, iron
- Weight
- 660g
- Size
- 170×110×190mm
- Version
- Café Pigeon's Nest
- Video Game Series
- Animal Crossing
- Type
- Coffee Mill
- Video Game Name
- Animal Crossing
- Brand
- Nintendo TOKYO/OSAKA
Objectbeschrijving van de verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:155319424113
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Chiba, Japan
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.155319424113
Btw voor objectnr.155319424113
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Verkoper betaalt voor retourzending |
De verkoper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (636)
r***t (27)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Ok
s***i (0)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Seller is responsive and ships the item fast.
e***z (30)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Seller waited until final shipping deadline to “ship”. Upon “shipping” they sent a message stating tracking information would soon follow. After waiting 10 more days for tracking info, I reported the issue to eBay and they ended up refunding me. They informed me they were unable to obtain tracking information from the seller. Initially purchased the item 3/28. Refund was received on 5/31. Zero communication from seller aside from “shipping” message.