Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Basic Marketing Research : Using Microsoft Excel Data Analysis by Ronald F. B...
US $8,95
OngeveerEUR 8,03
Objectstaat:
“No Software Disk”
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
US $3,85 (ongeveer EUR 3,45) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Dade City, Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 28 sep en di, 1 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:152109842405
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- “No Software Disk”
- ISBN
- 9780131452268
- EAN
- 9780131452268
- Subject Area
- Computers, Business & Economics
- Publication Name
- Basic Marketing Research : Using Microsoft Excel Data Analysis
- Publisher
- Prentice Hall PTR
- Item Length
- 10 in
- Subject
- Desktop Applications / Spreadsheets, Marketing / Research
- Publication Year
- 2005
- Type
- Textbook
- Format
- CD-ROM / Trade Paperback
- Language
- English
- Item Weight
- 33.5 Oz
- Item Width
- 8 in
- Number of Pages
- 544 Pages
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131452266
ISBN-13
9780131452268
eBay Product ID (ePID)
30780205
Product Key Features
Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Basic Marketing Research : Using Microsoft Excel Data Analysis
Publication Year
2005
Subject
Desktop Applications / Spreadsheets, Marketing / Research
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
33.5 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
LCCN
2004-044753
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8/30285554
Synopsis
This book is targeted for those who need to learn the marketing research process and basic data analysis techniques. This is the first book on the market that offers a software add-in ("XL Data Analyst® ) designed specifically to use the power of Excel for "marketing research applications,"" a data analysis output that is exceptionally easy to understand. Basic descriptive statistics, differences through one-way ANOVA, cross-tabulation/Chi-square and Pearson Correlation, and simple and multiple regression are all comprehensively covered. Because it utilizes the popular Excel program, this is a must-use guide for all those involved in marketing research, statistical analysis, and report preparation.
LC Classification Number
HF5415.2.B7787 2003
Objectbeschrijving van de verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (17.070)
- d***e (1881)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat communication, well packed, fast shipping, item as described = A++ Seller!
- 0***0 (914)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopWATCH OUT, HERE COMES MY PACKAGE THROUGH ROCKET EXPRESS. THANK YOU!
- r***a (1102)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThanks