Hebt u iets om te verkopen?

Teacher and Student Behaviors: Keys to Success in Classroom Instruction

by Scott, Terrance M.; Hirn, Regina;... | PB | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $17,47
OngeveerEUR 16,35
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en ma, 24 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:145637571416
Laatst bijgewerkt op 17 jun 2024 13:43:28 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781475829440
Book Title
Teacher and Student Behaviors : Keys to Success in Classroom Instruction
Item Length
9.1 in
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Regina Hirn, Terrance M. Scott, Justin Cooper
Genre
Education
Topic
Professional Development, Classroom Management, Teaching Methods & Materials / General
Item Width
5.9 in
Item Weight
6.7 Oz
Number of Pages
130 Pages

Over dit product

Product Information

This book provides data and uses stories and personal insights gleaned from nearly 6,000 observations in real classrooms across the nation. The mix of data and descriptions provide a clear picture of the rich interaction of teacher and student behaviors - and how one predicts the other. Graphs and tables provide concrete visual representations of the often surprisingly low rates of effective instructional practices used in the average classroom. In addition to a description of how the large dataset was developed, there are descriptions of what it is like to visit multiple classrooms in different schools, what the data tells us about teaching and learning in our public school system, and what the implications are for pre-service teacher training, school professional development, research, and understanding interaction effects.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
1475829442
ISBN-13
9781475829440
eBay Product ID (ePID)
234541071

Product Key Features

Author
Regina Hirn, Terrance M. Scott, Justin Cooper
Book Title
Teacher and Student Behaviors : Keys to Success in Classroom Instruction
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Professional Development, Classroom Management, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2017
Type
Textbook
Genre
Education
Number of Pages
130 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.4 in
Item Width
5.9 in
Item Weight
6.7 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Lb3013.S423 2017
Reviews
The evidence is here... A well conceptualized and thoroughly researched resource for all teacher preparation programs. Teacher behaviors matter and do effect student learning- direct instruction, opportunities to respond, and frequent feedback are indispensable skills that must be present at high rates in every classroom., This book documents critical teacher behaviors necessary for academic and behavioral success of students in the classroom and is a critical addition to any pre-service or in-service training on effective instruction and classroom management. What's more important than the documentation of the status quo in teaching, is that the authors provide practical suggestions for both teachers and administrators to consider., I have put this book on my best-book-shelf because the message is clear: To maximize the probability of student learning, teach explicitly, deliberately, and relentlessly. Don't leave student learning to chance....take advantage of every precious instructional minute by engaging every student, creating maximum opportunities to respond, and giving frequent and effective feedback. The authors challenge you to set the teaching bar high, and make every effort to beat the odds.
Table of Content
Preface Acknowledgements Chapter 1: A Logic for Evidence-Based Practices in Teaching and Learning Chapter 2: What Goes On In Typical Classrooms? Chapter 3: Instruction - Teacher Presentation, Use of Directions, and Instructional Grouping Chapter 4: Engagement: Teacher and Student Interaction as a Predictor for Success Chapter 5: Feedback: Positive and Negative Feedback Ratios as a Predictor for Success Chapter 6: Mediating Variables: Do Teacher and Student Characteristics Make a Difference? Chapter 7: Implications for the Field of Education References Appendices About the Author
Copyright Date
2017
Lccn
2016-053834
Dewey Decimal
371.102/4
Dewey Edition
23

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.219.434)

e***m (407)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book in excellent condition and arrived when suggested.
i***1 (15)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Classic film
l***i (1926)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A good buying experience!