|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Mobile Web 2.0 Innovator's Guide to Developing Marketing Next Gen… 9780954432768

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 12,99
OngeveerEUR 15,26
Verzendkosten:
GBP 13,99 (ongeveer EUR 16,43) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Welwyn Garden City, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en do, 6 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Wordt vandaag verzonden als u betaalt binnen 10 uur 27 min. Details bekijkenvoor verzending
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:144589954926
Laatst bijgewerkt op 11 mei 2024 19:15:24 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780954432768
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Mobile Web 2.0: The Innovator's Guide to Developing and Marketing Next Generation Wireless/mobile Applications
Item Height
234mm
Author
Ajit Jaokar, Tony Fish
Publisher
Futuretext
Item Width
156mm
Subject
Computer Science
Item Weight
511g
Number of Pages
364 Pages

Over dit product

Product Information

** Testimonials ** If you're looking for the best source of information currently available on the subjects of both Web 2.0 and Mobile Web 2.0, you have to go no further than this book. - Dion Hinchcliffe, Editor-in-Chief of the Web 2.0 Journal and President of Hinchcliffe & Company In their latest book, the authors make fresh challenges on the paradigms in Mobile data. You are not going to agree with it all, but it will challenge your own thinking. - Jeremy Flynn, Head of Commercial Partnerships, Vodafone UK Simply the most comprehensive and easily-accessible book, on mobile Web 2.0 and it's future potential, available to date. - Dr Rebecca Lingwood CEng MIMechE, Director of Continuing Professional Development, University of Oxford Why should you buy this book? - Gain an understanding of both Web 2.0 and Mobile Web 2.0 - Learn how Web 2.0 extends to the 'wider Internet' - Learn from the experts: our work has been widely published and referenced on the Web. Our viewpoints are practical, independent and realistic - Understand the seven principles of Mobile Web 2.0 - Understand the other factors that affect Mobile Web 2.0 (like the rollout of IMS, WiMAX, Revenue models for Web 2.0 etc. ) The seven principles of Mobile Web 2.0 - Mobile content and the changing balance of power (The power of user-generated content) - I am not a number, I am a tag (The impact on the telecoms industry's management of numbers) - Multilingual mobile access (Everyone, Everywhere with a phone running .. ) - Mobile Web 2.0 and digital convergence (Mobile Web 2.0 is a driver to digital convergence) - The disruptive power of Ajax and mobile widgets - Location based services and Mobile Web 2.0 (LBS has never quite taken off. Will Mobile Web 2.0 help?) - Mobile search: Much more than Google on your mobile phone

Product Identifiers

Publisher
Futuretext
ISBN-13
9780954432768
eBay Product ID (ePID)
92076074

Product Key Features

Author
Ajit Jaokar, Tony Fish
Publication Name
Mobile Web 2.0: The Innovator's Guide to Developing and Marketing Next Generation Wireless/mobile Applications
Format
Paperback
Language
English
Subject
Computer Science
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
364 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
511g

Additional Product Features

Title_Author
Ajit Jaokar, Tony Fish
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

JNC INC
Jon Parkins
10B Blenheim Court
Brownfields
Welwyn Garden City
Hertfordshire
AL7 1AD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.cnicnj@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
JNC Books

JNC Books

99,6% positieve feedback
96K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (54.197)

n***z (113)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I haven’t had time to read it yet, had a Quick Look & I love it
n***e (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Hasta la fecha, no he recibo el libro
_***i (596)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item and service. Many thanks.