|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Basic Marketing 19/e Hardcover by Perreault 8/10/21

Objectstaat:
Goed
HARDCOVER BOOK, IN OVERALL GOOD SHAPE !!!
Prijs:
US $55,95
OngeveerEUR 51,49
Verzendkosten:
US $6,99 (ongeveer EUR 6,43) Expresverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rochester, New York, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 8 jun en ma, 10 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Wordt vandaag verzonden als u betaalt binnen 4 uur 6 min. Details bekijkenvoor verzending
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:144148671024
Laatst bijgewerkt op 10 sep 2021 19:48:19 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“HARDCOVER BOOK, IN OVERALL GOOD SHAPE !!!”
Publication Name
Basic Marketing : a Marketing Strategy Planning Approach
Type
Textbook
Author
Joseph P. Cannon, William D. Perreault Jr., E. Jerome Mccarthy
Subject
Marketing / General
ISBN
9780078028984
EAN
9780078028984
Subject Area
Business & Economics
Item Length
11.1 in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Publication Year
2013
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
58.3 Oz
Number of Pages
784 Pages

Over dit product

Product Information

Essentials of Marketing 15th edition (released Feb 2016) is the new edition of Basic Marketing 19th edition. Click to view more on Perreault/Cannon's Essentials of Marketing 15th edition here. Built on a strong foundation, Basic Marketing 19e provides an integrated teaching and learning solution for presenting the four Ps framework and managerial orientation with a strategy planning focus. The Perreault franchise was the pioneer of the "four Ps" in the introductory marketing course. The unifying focus of Basic Marketing has always been on how to make marketing decisions in deciding what customers to focus on and how best to meet their needs. Consistent with our belief in continuous quality improvement, this edition has been critically revised, updated, and rewritten to reflect new concepts, new examples, recent "best practices," and to tightly integrate the best digital tools in the industry for ensuring that students are prepared to engage in classroom lectures and pursue future business and marketing careers.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0078028981
ISBN-13
9780078028984
eBay Product ID (ePID)
159785255

Product Key Features

Author
Joseph P. Cannon, William D. Perreault Jr., E. Jerome Mccarthy
Publication Name
Basic Marketing : a Marketing Strategy Planning Approach
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
784 Pages

Dimensions

Item Length
11.1 in
Item Height
1.2 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
58.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
19
LCCN
2012-049765
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.13.M369 2013
Table of Content
Chapter 1: Marketing's Value to Consumers, Firms, and Society Chapter 2: Marketing Strategy Planning Chapter 3: Evaluating Opportunities in the Changing Marketing Environment Chapter 4: Focusing Marketing Strategy with Segmentation and Positioning Chapter 5: Final Consumers and Their Buying Behavior Chapter 6: Business and Organizational Customers and Their Buying Behavior Chapter 7: Improving Decisions with Marketing Information Chapter 8: Elements of Product Planning for Goods and Services Chapter 9: Product Management and New-Product Development Chapter 10: Place and Development of Channel Systems Chapter 11: Distribution Customer Service and Logistics Chapter 12: Retailers, Wholesalers, and Their Strategy Planning Chapter 13: Promotion--Introduction to Integrated Marketing Communications Chapter 14: Personal Selling and Customer Service Chapter 15: Advertising, Publicity, and Sales Promotion Chapter 16: Pricing Objectives and Policies Chapter 17: Price Setting in the Business World Chapter 18: Implementing and Controlling Marketing Plans: Evolution and Revolution Chapter 19: Managing Marketing's Link with Other Functional Areas Chapter 20: Ethical Marketing in a Consumer-Oriented World: Appraisal and Challenges Appendix A: Economics Fundamentals Appendix B: Marketing Arithmetic Appendix C: Career Planning in Marketing
Copyright Date
2014
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Rochester Textbook Inc

Rochester Textbook Inc

99,1% positieve feedback
37K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (19.385)

s***b (42)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller! Fast shipping and protective packaging, great with communication. Would purchase from again and again. 10/10
s***b (42)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller! Fast shipping and protective packaging, great with communication. Would purchase from again and again. 10/10
s***s (114)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Iteam as described