|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Check In; Check Out: Managing Hotel Operations

by Vallen, Gary K.; Vallen, Jerome J. | HC | Good
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $6,24
OngeveerEUR 5,75
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 31 mei en ma, 3 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:143896626940
Laatst bijgewerkt op 23 apr 2024 01:01:29 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
3 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780131126824
Item Length
10.4in
Publisher
Prentice Hall PTR
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2in
Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Item Width
10.6in
Item Weight
50.4 Oz
Number of Pages
656 Pages

Over dit product

Product Information

For courses in Hotel Front Office Management. The leader in rooms management education and job-training for over two decades. This text provides exceptionally complete coverage of the hotel's front office and all of the support positions that make it work--from the global reservation network, to legal concerns, sales and marketing techniques, management issues, room rate formulas, and control and oversight. The seventh edition of Check-In; Check-Out focuses on the broad view of lodging management and all that it entails. In a sequence that follows the flow of most guests--reservation, arrival, billing, departure, auditing and accounting--the book treats both the how (e.g., completing a reg. card) and the why (e.g., yield management) while keeping students abreast of the trends currently affecting the industry.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131126822
ISBN-13
9780131126824
eBay Product ID (ePID)
30251641

Product Key Features

Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Publication Year
2004
Type
Textbook
Genre
Business & Economics
Number of Pages
656 Pages

Dimensions

Item Length
10.4in
Item Height
1.2in
Item Width
10.6in
Item Weight
50.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tx911.3.M27v352 2005
Edition Number
7
Publication Name
Check-In, Check-Out : Managing Hotel Operations
Table of Content
I. THE HOTEL INDUSTRY. 1. The Traditional Hotel Industry. 2. The Modern Hotel Industry. 3. The Structure of the Hotel Industry. II. THE RESERVATIONS PROCESS. 4. Global Reservations Technologies. 5. Individual and Group Reservations. 6. Forecasting Availability and Overbooking. III. GUEST SERVICE AND RATE STRUCTURES. 7. Managing Guest Service. 8. The Guest Arrival, Registration and Rooming. 9. The Role of the Room Rate. IV. THE HOTEL REVENUE CYCLE. 10. Billing the Guest Folio. 11. Cash Transactions. 12. Credit and the City Ledger. V. ROOMS MANAGEMENT TECHNOLOGY. 13. The Night Audit. 14. Technology and the Hotel Industry.
Copyright Date
2005
Target Audience
College Audience
Lccn
2004-000991
Dewey Decimal
647.94/068
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.196.485)

y***4 (281)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Got item fast. Thanks.
i***y (979)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice
i***y (979)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
nice