|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Management: Analysis, Planning, Impleme... by Kotler, Philip Paperback

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Objectstaat:
Heel goed
3 beschikbaar / 5 verkocht
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:143541524495
Laatst bijgewerkt op 24 apr 2024 18:21:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
Book Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
ISBN
0135634792
EAN
9780135634790
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
19910300
Release Title
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and C...
Artist
Kotler, Philip
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
Item Height
276mm
Author
Philip Kotler
Publisher
Pearson Education The Limited
Item Width
217mm
Subject
Marketing
Item Weight
1592g
Number of Pages
816 Pages

Over dit product

Product Information

This text focuses on the major decisions marketing managers and top management face in their efforts to harmonize the objectives and resources of an organization and the needs and opportunities of the marketplace. It applies marketing thinking to products and services, consumer and industrial markets, profit and nonprofit organizations, domestic and foreign companies, small and large firms, manufacturing and middlemen businesses, and low-tech and high-tech industries. Boxed exhibits in the texts have been classified and colour-coded into four groups - strategies, marketing concepts and tools, marketing environment and trends, and companies and industries. The book also includes material on local marketing, category management, total quality improvement programmes, trade shows, and building a marketing culture. There are statistics and analyses of new trends and developments in the environment, a discussion of strategic marketing, a description of developments in marketing planning, organization, implementation and control. The growing use of computers, telecommunications and other new technologies in improving marketing planning and performance is also covered.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780135634790
eBay Product ID (ePID)
88807703

Product Key Features

Author
Philip Kotler
Publication Name
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
816 Pages

Dimensions

Item Height
276mm
Item Width
217mm
Item Weight
1592g

Additional Product Features

Title_Author
Philip Kotler
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobfodlrow@yabe
Btw-nummer:
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Handelsregistratienummer:
  • 06437594
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% positieve feedback
34,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (12.636.599)

r***r (120)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
Book was in good condition as described and arrived quickly, it was wellpacked
Alle feedback weergeven