|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Tipping Point How Little Things Can Make a Big Difference Audio CD Gladwell

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $26,20
OngeveerEUR 24,41
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Swampscott, Massachusetts, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 14 jun en ma, 17 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135066370276

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Type
Audiobook
ISBN
9781600240058
Publication Year
2007
Format
Compact Disc
Language
English
Book Title
Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference
Author
Malcolm Gladwell
Publisher
Hachette Audio
Genre
Psychology, Business & Economics, Social Science
Topic
General, Social Psychology, Statistics, Marketing / Research

Over dit product

Product Information

Discover Malcolm Gladwell's breakthrough debut and explore the science behind viral trends in business, marketing, and human behavior. The tipping point is that magic moment when an idea, trend, or social behavior crosses a threshold, tips, and spreads like wildfire. Just as a single sick person can start an epidemic of the flu, so too can a small but precisely targeted push cause a fashion trend, the popularity of a new product, or a drop in the crime rate. This widely acclaimed bestseller, in which Malcolm Gladwell explores and brilliantly illuminates the tipping point phenomenon, is already changing the way people throughout the world think about selling products and disseminating ideas.

Product Identifiers

Publisher
Hachette Audio
ISBN-10
1600240054
ISBN-13
9781600240058
eBay Product ID (ePID)
57567652

Product Key Features

Book Title
Tipping Point : How Little Things Can Make a Big Difference
Author
Malcolm Gladwell
Format
Compact Disc
Language
English
Topic
General, Social Psychology, Statistics, Marketing / Research
Publication Year
2007
Genre
Psychology, Business & Economics, Social Science

Dimensions

Item Length
5.8in
Item Height
1.5in
Item Width
5.2in
Item Weight
7.4 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Number of Volumes
8 Vols.
Grade from
Eighth Grade
Grade to
College Graduate Student
Edition Description
Unabridged Edition
Reviews
Why is it that fashion trends change the way we dress? Why do various TV shows, movies, and books become so popular? Malcolm Gladwell provides a diagram of our society, along with an analysis of the strategies people apply to influence and mold its direction. Gladwell describes the personality types that create trends and those that influence others by "spreading the word." History takes on a whole new perspective as he describes events of early America that specifically follow his theories of "selling the public on an idea" and "social epidemics." Feedback from market mavericks further substantiates Gladwell's viewpoints. B.J.P. AudioFile 2001, Portland, Maine [Published: AUG/ SEPT 01], Why is it that fashion trends change the way we dress? Why do various TV shows, movies, and books become so popular? Malcolm Gladwell provides a diagram of our society, along with an analysis of the strategies people apply to influence and mold its direction. Gladwell describes the personality types that create trends and those that influence others by "spreading the word." History takes on a whole new perspective as he describes events of early America that specifically follow his theories of "selling the public on an idea" and "social epidemics." Feedback from market mavericks further substantiates Gladwell's viewpoints. B.J.P. © AudioFile 2001, Portland, Maine [Published: AUG/ SEPT 01]
Dewey Decimal
302
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

dapplers-media

dapplers-media

99,1% positieve feedback
1,4K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (516)

j***g (850)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Outstanding service and Secure packaging
a***a (218)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service, great packing and fast shipping! Thanks!
i***1 (239)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book arrived on time, and in the condition stated. Thank you.