Afbeelding 1 van 1
Al Ries Laura R The Fall of Advertising and the Rise of (Paperback) (US IMPORT)
Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,4% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135004976687
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- Title
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- ISBN-10
- 0060081996
- EAN
- 9780060081997
- ISBN
- 9780060081997
- Genre
- Business & Finance
- Release Date
- 07/10/2004
- Release Year
- 2004
- Country/Region of Manufacture
- US
- Item Length
- 135mm
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Fall of Advertising and the Rise of PR
- Item Height
- 203mm
- Publisher
- Harpercollins Publishers Inc
- Item Width
- 135mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 249g
- Number of Pages
- 320 Pages
Over dit product
Product Information
Bestselling authors and world-renowned marketing strategists Al and Laura Ries usher in the new era of public relations. Today's major brands are born with publicity, not advertising. A closer look at the history of the most successful modern brands shows this to be true. In fact, an astonishing number of brands, including Palm, Starbucks, the Body Shop, Wal-Mart, Red Bull and Zara have been built with virtually no advertising. Using in-depth case histories of successful PR campaigns coupled with those of unsuccessful advertising campaigns, The Fall of Advertising provides valuable ideas for marketers -- all the while demonstrating why advertising lacks credibility, the crucial ingredient in brand building, and how only PR can supply that credibility; the big bang approach advocated by advertising people should be abandoned in favor of a slow build-up by PR; advertising should only be used to maintain brands once they have been established through publicity. Bold and accessible, The Fall of Advertising is bound to turn the world of marketing upside down.
Product Identifiers
Publisher
Harpercollins Publishers Inc
ISBN-13
9780060081997
eBay Product ID (ePID)
96865617
Product Key Features
Publication Name
The Fall of Advertising and the Rise of PR
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages
Dimensions
Item Height
203mm
Item Width
135mm
Item Weight
249g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Rarewaves USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Btw-nummer:
- GB 864 1548 11
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135004976687
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
60502, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, Barbados, Bhutan, Brazilië, Brunei Darussalam, Canada, Chili, Duitsland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Ierland, Israël, Italië, Jemen, Laos, Libië, Martinique, Mexico, Nederland, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Réunion, Saudi-Arabië, Spanje, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Wit-Rusland, Zuid-Afrika, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.135004976687
Btw voor objectnr.135004976687
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (432.433)
6***6 (1)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Terrible service i have not recieved the item from the seller im waiting two weeks going onto my third i have looked for a refund and i am being ignored
1***r (111)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Amazing
c***o (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Realy nice shipping.to france I recomand