Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Visual Merchandising: Image and Identity v. 2,VM & SD Magazine

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 16,94
OngeveerEUR 20,02
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,62) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 12 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:134844833596
Laatst bijgewerkt op 26 mei 2024 10:10:06 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Visual Merchandising: Image and Identity v. 2,VM & SD Magazine
ISBN
9780823074945
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Visual Merchandising: V. 2: Image and Identity
Item Height
278mm
Author
Vm & Sd Magazine
Publisher
HarperCollins INC International Concepts
Item Width
216mm
Subject
Advertising
Item Weight
715g
Number of Pages
176 Pages

Over dit product

Product Information

This book features the winners and honourable mentions of the past two (1998 and 1999) VM & SD magazine Visual Image and Identity Competitions, as well as other visual merchandising projects. The projects featured are store windows and in-store displays of single items, storewide promotions, point-of-purchase displays, image/identity collateral material, sign design and web site design. The emphasis of this book is how a store presents its image and merchandise to its customers.

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins INC International Concepts
ISBN-13
9780823074945
eBay Product ID (ePID)
86472373

Product Key Features

Author
Vm & Sd Magazine
Publication Name
Visual Merchandising: V. 2: Image and Identity
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2001
Type
Textbook
Number of Pages
176 Pages

Dimensions

Item Height
278mm
Item Width
216mm
Item Weight
715g

Additional Product Features

Title_Author
Vm & Sd Magazine
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724 4981 18
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,3% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.249.921)

e***e (1497)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good item
e***e (1497)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
God item
r***r (292)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Speedy delivery, loved the book!