Hebt u iets om te verkopen?

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion and Purpose by Tony Hsieh...

Objectstaat:
Goed
Prijs:
AU $22,00
OngeveerEUR 13,67
Verzendkosten:
AU $50,00 (ongeveer EUR 31,07) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Liverpool, NSW, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 1 jul en di, 9 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:134722130002
Laatst bijgewerkt op 11 feb 2024 15:13:20 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9780446563048
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Delivering Happiness: a Path to Profits, Passion and Purpose
Item Height
236mm
Author
Tony Hsieh
Publisher
Little, Brown & Company
Item Width
157mm
Subject
Business
Item Weight
460g
Number of Pages
272 Pages

Over dit product

Product Information

In his first book, Tony Hsieh - the widely-admired CEO of on-line shoe retailer, Zappos, explains how he created a unique culture and commitment to service that aims to improve the lives of its employees, customers, vendors and backers. Using anecdotes and stories from his own experiences and from other companies, Hsieh provides concrete ways that companies can achieve unprecedented success. Even better, he shows how creating happiness and record results go hand-in-hand. He starts with the 'Why' in a section where he narrates his quest to understand the science of happiness. Then he runs through the ten Zappos 'Core Values' such as 'Deliver WOW through Service,' 'Create Fun and A Little Weirdness' and 'Build a Positive Team and Family Spirit' and explains how you and your colleagues should come up with your own. Hsieh then details many of the unique practices at Zappos that have made it the success it is today, such as the philosphy of allocating marketing money into the customer experience, thereby allowing repeat customers and word-of-mouth be their true form of marketing. He also explains why Zappos's main priority is company culture and his belief that once you get the culture right, everything else - great customer service, long-term branding - will happen on its own. Finally, Hsieh explains how Zappos employees actually apply the Core Values to improving their lives outside of work - and to making a difference in their communities and the world

Product Identifiers

Publisher
Little, Brown & Company
ISBN-13
9780446563048
eBay Product ID (ePID)
94764202

Product Key Features

Author
Tony Hsieh
Publication Name
Delivering Happiness: a Path to Profits, Passion and Purpose
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
236mm
Item Width
157mm
Item Weight
460g

Additional Product Features

Title_Author
Tony Hsieh
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Jed's Bookstore

Jed's Bookstore

99,7% positieve feedback
5,9K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1.958)

j***3 (1540)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good seller
j***d (473)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived piper quick , very happy ! Fantastic seller . Highly recommend
e***e (1278)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller🌟fast postage📮packaged well📦good price🤑as described🤗good communication🤩 Thanx👍