|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Science of Marketing: When to Tweet, What to Post, How to Blog, and Other Pr

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 4,10
OngeveerEUR 4,82
Verzendkosten:
GBP 8,17 (ongeveer EUR 9,60) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen wo, 5 jun en ma, 24 jun tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:134458410681
Laatst bijgewerkt op 21 mei 2024 11:23:56 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
The Science of Marketing: When to Tweet, What to P
ISBN
9781118138274
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Science of Marketing: When to Tweet, What to Post, How to Blog, and Other Proven Strategies
Item Height
234mm
Author
Dan Zarrella
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
159mm
Subject
Marketing
Item Weight
382g
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Scientific marketing research delivers proven marketing tactics and tips The Science of Marketing applies a scientific approach to the way businesses and brands approach marketing. It uses a combination of marketing, statistical, and psychological research to explain why and, more importantly, how, companies should adapt marketing strategies such as blogging, social media, email marketing, and webinars to achieve maximium results. The book contradicts what the author calls the unicorns and rainbows strategy that simply encourages companies to love their customers and hug their followers. Instead, the book offers more substantial, proven tactics and tips gathered through scientific research and techniques. Lists what time of day and what day of the week the most retweets occur Explains why weekends are best for Facebook sharing, which blog posts lead to comments, why early mornings are best for emails, and how to blog to acquire links Describes how to avoid crowding your content The Science of Marketing provides the research and tools to help you make a stronger impact in the digital marketing space.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781118138274
eBay Product ID (ePID)
149058048

Product Key Features

Author
Dan Zarrella
Publication Name
The Science of Marketing: When to Tweet, What to Post, How to Blog, and Other Proven Strategies
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
159mm
Item Weight
382g

Additional Product Features

Title_Author
Dan Zarrella
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT70272260710
:liam-Eku.oc.skooblaviver@skoob
Btw-nummer:
  • GB 901578627
Handelsregistratienummer:
  • 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% positieve feedback
6,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.406.058)

e***o (2405)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fantastic Service very fast delivery great communication highly recommended
l***j (3733)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
thanks
6***a (54)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book as described in perfect condition. Thank you