|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Online Consumer Psychology: Understanding and I, Haugtvedt, Machleit, Yalch..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125433661580
Laatst bijgewerkt op 26 apr 2024 15:26:32 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2005-02-24
Title
Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consum
ISBN
9780805851540
EAN
9780805851540
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World
Item Height
229mm
Author
Karen A. Machleit, Richard Yalch, Curtis P. Haugtvedt
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
907g
Number of Pages
574 Pages

Over dit product

Product Information

Online Consumer Psychology addresses many of the issues created by the Internet and goes beyond the topic of advertising and the web to include topics such as customization, site design, word of mouth processes, and the study of consumer decision making while online. The theories and research methods help provide greater insight into the processes underlying consumer behavior in online environments. Broken into six sections, this book: focuses on the advantages of the Internet's ability to bring like-minded individuals from around the room into one forum; examines issues related to advertising, specifically click-through rates and advertising content placed within gaming online and wireless networks; provides readers with reasons why consumers customize products and the benefits of customization; discusses the psychological effects of site design; asks the question of whether the Internet empowers consumers to make better decisions; and discusses research tools that can be used online.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780805851540
eBay Product ID (ePID)
91308240

Product Key Features

Author
Karen A. Machleit, Richard Yalch, Curtis P. Haugtvedt
Publication Name
Online Consumer Psychology: Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
574 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
907g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Karen A. Machleit, Curtis P. Haugtvedt, Richard Yalch

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.877.014)

s***r (271)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks
.***p (383)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent condition good fast delivery
o***m (2080)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
fast delivery thanks