|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

1940s and 50s the Power of Propaganda (20th Century Media S.), 0431152683, Steve

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 7,80
OngeveerEUR 9,24
Verzendkosten:
GBP 12,00 (ongeveer EUR 14,22) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bucknell, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en wo, 10 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:124840929048
Laatst bijgewerkt op 03 mrt 2023 18:22:17 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9780431152684
EAN
9780431152684
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
20th Cent Med 1940s&50s Power of Propaganda
Author
Steve Parker
Publisher
Capstone
Subject
Social Sciences, History
Number of Pages
32 Pages

Over dit product

Product Information

This is a new series that charts the development of media from newspapers, books and magazines, right through the invention and popularisation of radio and television up to the electronic age of the internet and e-mail. The books: - highlight important turning points in the history of entertainment - highlight the types of media commonly available to people across the 20th Century

Product Identifiers

Publisher
Capstone
ISBN-13
9780431152684
eBay Product ID (ePID)
89974033

Product Key Features

Author
Steve Parker
Publication Name
20th Cent Med 1940s&50s Power of Propaganda
Format
Paperback
Language
English
Subject
Social Sciences, History
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
32 Pages

Additional Product Features

Title_Author
Steve Parker
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Aardvark Books Ltd
Sarah Swinson
The Bookery
Manor Farm
Bucknell, Brampton Bryan
Herefordshire
SY7 0DH
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.tcennoctb@kraavdraa.stnuocca
Btw-nummer:
  • GB 832351157
Handelsregistratienummer:
  • 04989603
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 04989603
Aardvark Books Ltd

Aardvark Books Ltd

99% positieve feedback
13K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.129)

b***n (1740)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great, thanks!
s***m (272)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described
i***a (816)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Pleased The Book Was A Low Price! Sadly Contents Disappointing.