Hebt u iets om te verkopen?

Video Game Optimization by Preisz, Eric , paperback

1 gevolgd in de afgelopen 24 uur
Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $32,72
OngeveerEUR 30,52
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Interlochen, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 28 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:116168559517
Laatst bijgewerkt op 21 jun 2024 01:39:27 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9781598634358
Subject Area
Computers, Games & Activities
Publication Name
Video Game Optimization
Publisher
Course Technology
Item Length
8.9 in
Subject
Programming / Games, General, Video & Electronic
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Ben Garney, Eric Preisz
Features
New Edition
Item Weight
26 Oz
Item Width
7.3 in
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

'Video Game Optimization' describes a process for increasing the performance of a video game for better gameplay and visual experience. Very few game developers understand the process of optimizing an entire video game, yet learning the process is surprisingly simple and applicable to a broad audience. The book tackles the process of optimization by first describing how to determine where a game is limited and then providing detailed solutions and examples to solving this limitation. All the examples covered in the book can be applied to a variety of game types and coverage of how to optimize system memory, CPU processing, graphics, and shaders is included.

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1598634356
ISBN-13
9781598634358
eBay Product ID (ePID)
69719363

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
Video Game Optimization
Publication Year
2010
Subject
Programming / Games, General, Video & Electronic
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Games & Activities
Author
Ben Garney, Eric Preisz
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
26 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

LCCN
2008-931077
Dewey Edition
22
Reviews
Introduction to Graphics Optimization.Chapter 1: PC Graphics System Overview.Chapter 2: The Optimization Process.Chapter 3: Intro to Optimization Tools.Chapter 4: More on Hardware.Chapter 5: Optimizing System Memory. Chapter 6: Optimizing CPU Processing.Chapter 7: Optimizing CPUs using Multi-threading.Chapter 8: Optimizing Graphics CPU Problems.Chapter 9: Optimizing Graphics GPU Problems.Chapter 10: Optimizing Shaders.Chapter 11: Conclusions.
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
LeafCats
378
Dewey Decimal
794.8151
Edition Description
New Edition
Lc Classification Number
Qa76.76.C672g3686
Table of Content
Introduction to Graphics Optimization. Chapter 1: PC Graphics System Overview. Chapter 2: The Optimization Process. Chapter 3: Intro to Optimization Tools. Chapter 4: More on Hardware. Chapter 5: Optimizing System Memory. Chapter 6: Optimizing CPU Processing. Chapter 7: Optimizing CPUs using Multi-threading. Chapter 8: Optimizing Graphics CPU Problems. Chapter 9: Optimizing Graphics GPU Problems. Chapter 10: Optimizing Shaders. Chapter 11: Conclusions.
Copyright Date
2011

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Blue Vase Marketplace, LLC
Randy Kaastra
Blue Vase Marketplace
94 W Golden Meadow Dr
49664 Maple City, MI
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.ecalptekramesaveulb@ydnar
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
bluevasebooks

bluevasebooks

99,5% positieve feedback
876K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (205.654)

c***u (449)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect, thanks!
l***u (1615)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
thanks
z***1 (2973)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Was not a large print book