|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

ROLF-DIETER KEMPIS - [MAIN AUTHOR] Do it Smart : Seven Rules for Superior Inform

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 22,94
OngeveerEUR 26,73
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Galway IE, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 28 mei tot 43230
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:116148205373
Laatst bijgewerkt op 16 apr 2024 11:18:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Binding
Hardcover
Book Title
Do it Smart : Seven Rules for Superior Information Technology Pe
ISBN
9780684864259
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Do It Smart: Seven Rules for Superior It Performance
Item Height
234mm
Author
Rolf-Dieter Kempis, Jurgen Ringbeck
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
155mm
Subject
Computer Science, Management
Item Weight
700g
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

A decade ago, manufacturing companies had visions of paperless offices, automated plants, and virtual enterprises. But the euphoria quickly evaporated when these visions failed to materialize. Now, from in-depth interviews in a worldwide survey of seventy manufacturing firms, a research team from the prestigious consulting group McKinsey & Company concludes that, far from being a failure, information technology (IT) can be a vital strategic weapon in the manufacturing sector, just as it has proved to be in service industries. In Do IT Smart, experts Rolf-Dieter Kempis and Jurgen Ringbeck along with the McKinsey team identify four cultures of IT users -- stars, big spenders, cautious spenders, and laggards -- based on how efficiently and effectively the users manage IT. The stars stand out because their strong command of IT means they are better able to manage core processes such as R&D, sales and service, and order processing, which in turn produces tangible payoffs in profitability, growth, and market share. From their study of star performers, the authors formulate seven rules for developing a superior IT organization. First, they argue, managers must make IT a top management issue and, second, a priority in product development. IT must be viewed as a strategic tool so that IT strategy can be aligned with business strategy. Clear objectives must be set, and core business processes redesigned. Warning that IT is reaching saturation in administrative applications, the authors describe how it is far more profitable to integrate IT into marketing, sales, and customer service. Finally, they describe how all these elements must be brought together into a lean, customer-orientedIT network. McKinsey's breakthrough study shows that as organizations are increasingly overwhelmed with data, IT will become more of a dividing line between the winners and the losers. IT stars will make quantum leaps in effectiveness, while poor management of IT results in a cost explosion. Managers and information officers who want their business to keep and gain the competitive edge IT offers need this unprecedented insight into how to Do IT Smart.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780684864259
eBay Product ID (ePID)
91188118

Product Key Features

Author
Rolf-Dieter Kempis, Jurgen Ringbeck
Publication Name
Do It Smart: Seven Rules for Superior It Performance
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science, Management
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
700g

Additional Product Features

Title_Author
Jurgen Ringbeck, Rolf-Dieter Kempis
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

MW Books Limited
Jim Shaughnessy MW Books Ltd.
70A Renmore Road
H91CHH6 Galway, Galway
Ireland
Contactgegevens weergeven
:noofeleT344729678353
:liam-Eten.mocrie@skoobwm
Btw-nummer:
  • GB 297887708
  • IE 6402786L
Handelsregistratienummer:
  • 382786
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
MW Books Select Antiquarian Books

MW Books Select Antiquarian Books

99,2% positieve feedback
10K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.532)

n***r (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Vendeur très à l'écoute, à recommander
c***h (111)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The book arrived promptly and in great shape.seller was a joy to work with.
e***o (1160)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
EXCELENT.VERY PLEASED