I really hate to leave negative feedback, but the experience of buying was poor - No tracking number provided, no communication about why there wasn’t a tracking number after I reached out, and I didn’t receive my item. Looking at other negative reviews it seems to be a common theme.
Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Bestelling voltooid - getrackt en op tijd
2***t (421)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
First order NEVER ARRIVED. This repeat order for replacement CANCELLED.
4***r (9)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Have not received anything. Not happy
2***t (421)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Failed to arrive after 14 days, eBay refunded, and I re-ordered this item.
Opvolging van: 2***t- Vervolgcommentaar op feedback gegeven door koper- Vervolgcommentaar op feedback gegeven door koper
Repeat order CANCELLED!
Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.