Hulp
Hulp
Zoeken in Hulppagina's (Zoekt niet naar objecten of producten) Zoekentips
Zoeken in hulp

Ik heb een geschil met een ander eBay-lid. Wat moet ik doen?

De meeste geschillen op eBay ontstaan als gevolg van kleine misverstanden tussen de koper en de verkoper. Daarom is snelle en open communicatie de beste manier om de meeste geschillen op te lossen.

Als er een geschil ontstaat met een ander eBay-lid, kunt u de volgende stappen ondernemen om tot een oplossing te komen:

Probeer rechtstreeks te communiceren met uw handelspartner.

Probeer via e-mail of telefoon in contact te komen met uw handelspartner. U kunt e-mailen naar uw handelspartner door op zijn gebruikersnaam te klikken. U kunt ook het telefoonnummer van uw handelspartner verkrijgen door zijn contactgegevens aan te vragen. Als u het probleem onmiddellijk aanpakt, vermijdt u dat het zich verder gaat uitbreiden en een mogelijke oplossing moeilijker wordt.

Hier vindt u een aantal tips voor communicatie met uw handelspartner waarmee u problemen zo snel en zo eenvoudig mogelijk kunt oplossen.

Opmerking:

  • Als uw object zoek raakt of beschadigd is, moet u rechtstreeks contact opnemen met de expediteur voor informatie over de voorwaarden en bepalingen voor dekking.

  • Als u met een creditcard hebt betaald voor een object en het object niet hebt ontvangen, neemt u contact op met uw creditcardmaatschappij om te informeren naar hun beschermingsregeling. De meeste creditcardmaatschappijen bieden volledige bescherming bij online transacties.

Als u het probleem niet samen met uw handelspartner kunt oplossen, biedt eBay enkele procedures die u kunnen helpen:

Met deze procedures kunt u rechtstreeks op de eBay-site communiceren met uw handelspartner, waardoor veel communicatieproblemen die vaak worden veroorzaakt door spamfilters en verouderde contactgegevens, worden voorkomen.

Contacteer ons

Hebt u nog vragen? Wij helpen u graag verder.

 Contacteer ons