Digital Rhetoric: Theory, Method, Practice by Douglas Eyman: Used

AlibrisBooks
(477934)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $41,72
OngeveerEUR 35,53
Objectstaat:
Goed
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 okt en do, 16 okt tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:406243670015
Laatst bijgewerkt op 06 okt 2025 04:49:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Digital Rhetoric: Theory, Method, Practice
Publication Date
2015-06-01
Pages
176
ISBN
9780472052684

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
University of Michigan Press
ISBN-10
0472052683
ISBN-13
9780472052684
eBay Product ID (ePID)
208678243

Product Key Features

Number of Pages
176 Pages
Publication Name
Digital Rhetoric : Theory, Method, Practice
Language
English
Subject
Media Studies, Authorship, Digital Media / General, Rhetoric
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Social Science, Language Arts & Disciplines
Author
Douglas Eyman
Series
Digital Humanities Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
9.2 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-048158
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
808.00285
Synopsis
What is "digital rhetoric"? This book aims to answer that question by looking at a number of interrelated histories, as well as evaluating a wide range of methods and practices from fields in the humanities, social sciences, and information sciences to determine what might constitute the work and the world of digital rhetoric. The advent of digital and networked communication technologies prompts renewed interest in basic questions such as What counts as a text? and Can traditional rhetoric operate in digital spheres or will it need to be revised? Or will we need to invent new rhetorical practices altogether? Through examples and consideration of digital rhetoric theories, methods for both researching and making in digital rhetoric fields, and examples of digital rhetoric pedagogy, scholarship, and public performance, this book delivers a broad overview of digital rhetoric. In addition, Douglas Eyman provides historical context by investigating the histories and boundaries that arise from mapping this emerging field and by focusing on the theories that have been taken up and revised by digital rhetoric scholars and practitioners. Both traditional and new methods are examined for the tools they provide that can be used to both study digital rhetoric and to potentially make new forms that draw on digital rhetoric for their persuasive power., A survey of a range of disciplines whose practitioners are venturing into the new field of digital rhetoric, examining the history of the ways digital and networked technologies inhabit and shape traditional rhetorical practices as well as considering new rhetorics made possible by current technologies
LC Classification Number
P301.5.D37E96 2015

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AlibrisBooks

98,8% positieve feedback2,0M objecten verkocht

Lid geworden op mei 2008
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (531.475)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief