Afbeelding 1 van 6






Galerij
Afbeelding 1 van 6






Hebt u iets om te verkopen?
Cam Engine Balance Shaft Tool for Land Rover Aurora 204DTD Jaguar I4 Diesel 2.0
GBP 135,00
OngeveerEUR 156,00
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking (indien van toepassing). De verpakking moet dezelfde zijn als degene die u kunt vinden in de winkel, tenzij het object werd verpakt door de fabrikant in een verpakking die niet bestemd is voor kleinhandel, zoals een onbedrukte doos of plastic zak. Voor de volledige gegevens bekijkt u de aanbieding van de verkoper.
10 beschikbaar5 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404739560097
Specificaties
- Objectstaat
- Brand
- ZKTOOL
- Type
- Cam Engine Balance Shaft Tool
- Manufacturer Part Number
- ZK581
- Material
- Alloy steel
- Country/Region of Manufacture
- China
- EAN
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: DE 349320767, GB 404133841
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
UNIFIED_SOCIAL_CREDIT_CODE: 914403000789640027
Over deze verkoper
ZKTOOL_official_store
99,7% positieve feedback•10K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.552)
- n***l (496)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived quickly. As described. Good product.
- h***l (50)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopmade job easy
- o***c (65)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAdvert says it’s made of steel, it’s actually aluminium. This wouldn’t have been a problem if it worked for its intended use. Unfortunately when compared to a genuine JLR tool it’s 28mm too big. This means it fowls on the engine block, therefore pushing the seal in wonky. We had to chuck it up in the lathe and take material off so it worked for its intended use. Very disappointing for a £120 tool. I’ve messaged the seller a week ago and haven’t had a reply.