Afbeelding 1 van 8








Galerij
Afbeelding 1 van 8








Hebt u iets om te verkopen?
Managing To Keep The Customer by Robert L. Desatnick
US $7,99
OngeveerEUR 6,86
Objectstaat:
“Good condition.”
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 14 aug en wo, 20 aug tot 94104
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:402867968981
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- “Good condition.”
- Narrative Type
- Nonfiction
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Custom Bundle
- No
- Vintage
- Yes
- Book Series
- The Jossey-Bass Management Series
- Personalized
- No
- Intended Audience
- Young Adults, Adults
- ISBN
- 9781555420277
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1555420273
ISBN-13
9781555420277
eBay Product ID (ePID)
4484720
Product Key Features
Topic
Customer Relations
Publication Year
1987
Book Title
Managing to Keep the Customer : How to Achieve and Maintain Superior Customer Service Throughout the Organization
Number of Pages
184 Pages
Language
English
Genre
Business & Economics
Book Series
Management Ser.
Format
Hardcover
Dimensions
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
LCCN
86-021399
Dewey Edition
19
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Provides a blueprint for building and maintaining a total organizational commitment to greater customer satisfaction. Examples from a wide range of businesses and nonprofit organizations and important new data from Hay Group surveys and studies offer an inside look at the training and management practices of seventeen companies noted for superior service. Describes how management, by establishing the highest standards of excellence, can create an organization that truly serves the customer.
LC Classification Number
HF5415.5.D47 1987
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
SmileBright423
100% positieve feedback•10K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (2.332)
- t***t (1212)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem as described. Shipped quickly.
- 0***a (396)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThe item was received with quick shipping and well packaged. It matched the description and was a great value to me. I would buy from this seller again.
- b***e (124)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopReceived as advertised with fast shipping. Very pleased with my purchase.