Hebt u iets om te verkopen?

Managing To Keep The Customer by Robert L. Desatnick

SmileBright423
(2543)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $7,99
OngeveerEUR 6,86
Objectstaat:
Heel goed
Good condition.
Wees gerust. Gratis verzending en retourzending.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 14 aug en wo, 20 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:402867968981
Laatst bijgewerkt op 09 apr 2024 21:19:09 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Good condition.”
Narrative Type
Nonfiction
Country/Region of Manufacture
United States
Custom Bundle
No
Vintage
Yes
Book Series
The Jossey-Bass Management Series
Personalized
No
Intended Audience
Young Adults, Adults
ISBN
9781555420277

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1555420273
ISBN-13
9781555420277
eBay Product ID (ePID)
4484720

Product Key Features

Topic
Customer Relations
Publication Year
1987
Book Title
Managing to Keep the Customer : How to Achieve and Maintain Superior Customer Service Throughout the Organization
Number of Pages
184 Pages
Language
English
Genre
Business & Economics
Author
Robert L. Desatnick
Book Series
Management Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

LCCN
86-021399
Dewey Edition
19
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Provides a blueprint for building and maintaining a total organizational commitment to greater customer satisfaction. Examples from a wide range of businesses and nonprofit organizations and important new data from Hay Group surveys and studies offer an inside look at the training and management practices of seventeen companies noted for superior service. Describes how management, by establishing the highest standards of excellence, can create an organization that truly serves the customer.
LC Classification Number
HF5415.5.D47 1987

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

SmileBright423

100% positieve feedback10K objecten verkocht

Lid geworden op dec 2018
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Thank you so much for visiting my store. I sell a wide variety of items.No matter what you purchase, it will get to you fast.I take extreme pride in getting your purchase to you quickly, because ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (2.332)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief