Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Recherche d'information par serendipite et capitalisation d'experiences
US $127,37
OngeveerEUR 109,41
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: MD, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 14 aug en do, 21 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395152495752
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 2011-06-17
- Title
- Recherche d'information par serendipite et capitalisation d'expe
- Artist
- Not Specified
- ISBN
- 9786131581892
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
International Book Market Service LTD.
ISBN-10
6131581894
ISBN-13
9786131581892
eBay Product ID (ePID)
166738768
Product Key Features
Number of Pages
208 Pages
Publication Name
Recherche D'information Par Sérendipité Et Capitalisation D'expériences
Language
English
Publication Year
2011
Subject
Information Technology
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
11.1 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Synopsis
Les trois princes de Serendip (nom m di val du Sri Lanka), se tiraient toujours d'affaire gr ce leur exceptionnel talent pour remarquer, observer et d duire. Ainsi est n e la "S rendipit " ou "la d couverte par chance ou sagacit de r sultats que l'on ne cherchait pas." L'effet "S rendipit " ainsi que les processus cognitifs inconscients qui permettent un acteur humain de collecter implicitement de l'information pertinente par rapport son activit sont combin s dans le travail de recherche pr sent dans cet ouvrage. Appliqu s la recherche d'information dans une m moire d'entreprise h t rog ne et dispers e, ces diff rents concepts constituent des composants essentiels de la capitalisation de la connaissance et de l'intelligence collective. Ils permettent ainsi une entreprise qui veut rester comp titive de repenser son organisation, mobiliser ses comp tences et revoir sa strat gie.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 724498118
CRN: 03800600
Informatie over veiligheid en toegankelijkheid
Over deze verkoper
Awesomebooksusa
97,9% positieve feedback•1,4M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (544.826)
- h***n (13)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood condition. Appears new and in good condition.
- u***l (343)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat condition
- l***t (1373)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFantastic book, thank you so much!