Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Beginning C++ Through Game Programming, Paperback by Dawson, Michael, Brand N...
US $68,27
OngeveerEUR 58,52
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 16 aug en vr, 22 aug tot 94104
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:388678550077
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Beginning C++ Through Game Programming
- ISBN
- 9781435457423
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Course Technology
ISBN-10
1435457420
ISBN-13
9781435457423
eBay Product ID (ePID)
84576929
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Beginning C++ Through Game Programming
Publication Year
2010
Subject
Programming / Games, Programming Languages / C++, General
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
8.9 in
Item Weight
28.8 Oz
Item Length
1.2 in
Item Width
7.3 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2010-928011
Reviews
1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop: Guess My Number.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad-Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0.8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory: Game Lobby.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack.Appendix A: Your First C++.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.13/3
Table Of Content
Introduction.1. Types, Variables, and Standard I/O: Lost Fortune.2. Truth, Branching, and the Game Loop.3. For Loops, Strings, and Arrays: Word Jumble.4. The Standard Template Library: Hangman.5. Functions: Mad Lib.6. References: Tic-Tac-Toe.7. Pointers: Tic-Tac-Toe 2.0 .8. Classes: Critter Caretaker.9. Advanced Classes and Dynamic Memory.10. Inheritance and Polymorphism: Blackjack. Appendix A: Creating Your First C++ Program.Appendix B: Operator Precedence.Appendix C: Keywords.Appendix D: ASCII Chart.Appendix E: Escape Sequences.Index.
Synopsis
BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING, THIRD EDITION approaches learning C++ from the unique and fun perspective of games. Written for the beginning game developer or programmer, the book assumes no previous programming experience and each new skill and concept is taught using simple language and step-by-step instructions. Readers will complete small projects in each chapter to reinforce what they've learned and a final project at the end combines all of the major topics covered in the book. Featuring twenty five percent new material, this third edition covers all the latest technology and advances.
LC Classification Number
QA76.76.C672
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Great Book Prices Store
96,7% positieve feedback•1,4M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (386.313)
- 3***0 (899)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopnew book quality company
- 3***0 (899)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopnew book good company
- h***e (1190)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem as described. Shipped quickly. Thanks!