Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Bias of Communication, Paperback by Innis, Harold A.; Watson, Alexander John ...
GBP 22,24
OngeveerEUR 26,06
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 15,99 (ongeveer EUR 18,74) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: Castle Donington, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 14 jul en wo, 23 jul tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:388371087043
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9780802096067
Over dit product
Product Information
One of the most influential books ever published in Canada, Harold A. Innis's The Bias of Communication has played a major part in reshaping our understanding of history, communication, and media theory. First published in 1951, this masterful collection of essays explores the relationship between a society's communication media and that community's ability to maintain control over its development. Innis considers political and economic forces in the context of social change and the role of communication in the creation of both ancient and modern empires. In an essay for this new edition, Innis biographer Alexander John Watson examines the reasons why Innis, at the height of his success as an economic historian, embarked on new research areas of communications and empire, as well as the ways in which Marshall McLuhan's interpretations of Innis changed and de-politicized Innis's work. As important today as it was when first published, The Bias of Communication is essential reading for historians and scholars of communication and media studies.
Product Identifiers
Publisher
University of Toronto Press
ISBN-13
9780802096067
eBay Product ID (ePID)
86613845
Product Key Features
Book Title
The Bias of Communication
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2008
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
360g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
Canada
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 307932304
CRN: 10691061
Over deze verkoper
superbookdeals
97% positieve feedback•333K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (95.870)
- 0***6 (3335)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopPleased with order
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- 9***7 (127)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopWonderful