Hebt u iets om te verkopen?

BRANDMAPS: The Competitive Marketing Strategy Game (4th Edition) by Chapman, Ra

StVinniesBooks
(95122)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $7,49
OngeveerEUR 6,47
Objectstaat:
Goed
Een goed doel steunen was nog nooit zo de moeite waard. Deze verkoop steunt een goed doel.
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Eugene, Oregon, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 7 aug en ma, 11 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:384780969719
Laatst bijgewerkt op 14 jul 2025 11:42:20 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

De netto-opbrengst gaat naar St. Vincent de Paul of Lane County

We assist the poor and those in need of consolation, seeking out and utilizing every resource. Being mindful of the sanctity and dignity of all, any charitable work that advances those goals is within ...
  • Officiële aanbieding van eBay for Charity Meer weten?
  • Deze verkoop is ten voordele van een goedgekeurde non-profitorganisatie.

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
BRANDMAPS: The Competitive Marketing Strategy Game (4th Edition)
ISBN
9780135974513

Over dit product

Product Information

Brandmaps is a marketing simulation game for MS DOS personal computers that reflects a realistic approach to the complexities, uncertainties, and challenges inherent in the marketing decision-making and analysis process. To the greatest extent possible, Brandmaps is designed to represent reality to the participants, rather than being just a game. Topics covered include: product design; pricing; communications; sales forecasting; cost structure and operations; and management decisions. It also includes various product design studies (including self-reported attribute preference, concept testing and conjiont analysis): perceptional positioning analysis, full-scale test marketing; competitive position auditing; brand profile analysis; advertising and promotion experiments; price sensitivity analysis; market structure analysis; and operating results and market database; as well as competitive and market monitoring studies.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135974518
ISBN-13
9780135974513
eBay Product ID (ePID)
33882

Product Key Features

Number of Pages
196 Pages
Language
English
Publication Name
Brandmaps : the Competitive Marketing Strategy Game
Publication Year
1996
Subject
Atlases, Gazetteers & Maps (See Also Travel / Maps & Road Atlases), Référence
Type
Map
Author
Randall G. Chapman
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
21.8 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
4
LCCN
96-027803
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.8/00285/5369
Lc Classification Number
Hf5415.125.C47 1997
Table of Content
1. BRANDMAPS and Marketing Simulation Games. 2. BRANDMAPS Overview. 3. Marketing Decision Variables. 4. Non-Marketing Decision Variables. 5. Marketing Research Studies. 6. Financial and Operating Results Reports. 7. Decision-Making Logistics and Related Paperwork. 8. Summary of BRANDMAPS Costs. 9. Performance Evaluation in BRANDMAPS. 10. Marketing Planning in BRANDMAPS. 11. Budgeting in BRANDMAPS. 12. Marketing Management In-Basket Exercise. 13. Using the BRANDMAPS. Index.

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

StVinniesBooks

99,6% positieve feedback340K objecten verkocht

Lid geworden op dec 2013
Ingeschreven als zakelijke verkoper
We are a nonprofit company building communities across America through creating jobs, building affordable housing and providing support for veterans, seniors and those who need it most.Many of the ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (99.624)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief