Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
BRANDMAPS: The Competitive Marketing Strategy Game (4th Edition) by Chapman, Ra
US $7,49
OngeveerEUR 6,47
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Eugene, Oregon, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 7 aug en ma, 11 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:384780969719
De netto-opbrengst gaat naar St. Vincent de Paul of Lane County
- Officiële aanbieding van eBay for Charity Meer weten?
- Deze verkoop is ten voordele van een goedgekeurde non-profitorganisatie.
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- BRANDMAPS: The Competitive Marketing Strategy Game (4th Edition)
- ISBN
- 9780135974513
Over dit product
Product Information
Brandmaps is a marketing simulation game for MS DOS personal computers that reflects a realistic approach to the complexities, uncertainties, and challenges inherent in the marketing decision-making and analysis process. To the greatest extent possible, Brandmaps is designed to represent reality to the participants, rather than being just a game. Topics covered include: product design; pricing; communications; sales forecasting; cost structure and operations; and management decisions. It also includes various product design studies (including self-reported attribute preference, concept testing and conjiont analysis): perceptional positioning analysis, full-scale test marketing; competitive position auditing; brand profile analysis; advertising and promotion experiments; price sensitivity analysis; market structure analysis; and operating results and market database; as well as competitive and market monitoring studies.
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0135974518
ISBN-13
9780135974513
eBay Product ID (ePID)
33882
Product Key Features
Number of Pages
196 Pages
Language
English
Publication Name
Brandmaps : the Competitive Marketing Strategy Game
Publication Year
1996
Subject
Atlases, Gazetteers & Maps (See Also Travel / Maps & Road Atlases), Référence
Type
Map
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
21.8 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.2 in
Additional Product Features
Edition Number
4
LCCN
96-027803
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.8/00285/5369
Lc Classification Number
Hf5415.125.C47 1997
Table of Content
1. BRANDMAPS and Marketing Simulation Games. 2. BRANDMAPS Overview. 3. Marketing Decision Variables. 4. Non-Marketing Decision Variables. 5. Marketing Research Studies. 6. Financial and Operating Results Reports. 7. Decision-Making Logistics and Related Paperwork. 8. Summary of BRANDMAPS Costs. 9. Performance Evaluation in BRANDMAPS. 10. Marketing Planning in BRANDMAPS. 11. Budgeting in BRANDMAPS. 12. Marketing Management In-Basket Exercise. 13. Using the BRANDMAPS. Index.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
StVinniesBooks
99,6% positieve feedback•340K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (99.624)
- f***n (399)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopNice Book
- l***u (857)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopEverything's good! Thanks!
- r***n (2258)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopBook is great.