Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Focus Groups: A Practical Guide for Applied Research by Krueger, Richard A.

by Krueger, Richard A. | PB | Good
ThriftBooks
(3943439)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $6,04
OngeveerEUR 5,19
Objectstaat:
Goed
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Meer lezenover objectstaat
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 13 aug en za, 16 aug tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:376185931472
Laatst bijgewerkt op 06 aug 2025 16:18:23 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Book Title
Focus Groups
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780803931879

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
0803931875
ISBN-13
9780803931879
eBay Product ID (ePID)
1297496

Product Key Features

Number of Pages
200 Pages
Language
English
Publication Name
Focus Groups : a Practical Guide for Applied Research
Subject
Research
Publication Year
1988
Type
Textbook
Subject Area
Social Science
Author
Richard A. Krueger
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
10 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
87-033413
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
361.6/1068
Table Of Content
Foreword - Michael Quinn PattonPART ONE: GROUPS AND FOCUS GROUPSGroupsFocus GroupsPART TWO: THE PROCESS OF CONDUCTING FOCUS GROUPSConceptualizing the Focus GroupAsking Questions in a Focus GroupModerating SkillsParticipants in a Focus GroupAnalyzing Focus Group ResultsReporting Focus Group ResultsPART THREE: ISSUES AND CONCERNSUSING NONRESEARCHERS IN FOCUS GROUPSFocus Groups Special SituationsContracting for Focus Groups A Consumers GuidePostscript The Future of Focus Groups
Synopsis
Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations.An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating, Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations. An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating, Focus groups are rapidly emerging as one of the preferred sources of information. They are used for assessing needs, planning programmes, evaluation and decision making. This practical guide incorporates research from both the social sciences and marketing research. The author gives advice on conducting focus group interviews, with clear descriptions of the technical aspects of successful focus groups and many common sense suggestions for application. Particular attention is placed on the uses of focus group interviewing for non-profit organizations. An overview highlights distinctions between the focus group procedure and other seemingly similar research procedures, and Krueger introduces the concepts of planning, questioning, moderating and analysing focus group interviews; he includes examples of focus group questions, letters of invitation, screening questionnaires and analysis tips as well as actual focus group reports.
LC Classification Number
H62.K754 1988

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

ThriftBooks

98,9% positieve feedback19,7M objecten verkocht

Lid geworden op mrt 2015
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (5.701.212)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief