Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game,James L. Heskett, Earl W.
GBP 3,42
OngeveerEUR 4,01
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,54) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 8 jul en do, 17 jul tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:373586452852
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game
- ISBN
- 9780029146750
Over dit product
Product Information
What do Citicorp, UPS, and Marriott have in common? They are breakthrough service providers, firms that changed the rules of the game in their respective industries by consistently exceeding customer needs and expectations, thus forcing their competitors to either adapt or fail. With detailed case studies of Nordstrom, American Airlines, McDonald's and dozens of other companies, service management experts Heskett, Sasser and Hart show exactly how breakthrough managers - with an intuitive understanding of the self-reinforcing management cycle have development a strategic service vision, built loyalty, and positioned their service more successfully than their competitors.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780029146750
eBay Product ID (ePID)
88152851
Product Key Features
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game
Publication Year
1990
Subject
Management, Business
Type
Textbook
Format
Book
Dimensions
Item Height
242 mm
Item Weight
621 g
Item Width
163 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 724 4981 18
CRN: 03800600
Informatie over veiligheid en toegankelijkheid
Over deze verkoper
Chiron_Media_Store
99,5% positieve feedback•4,6M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.429.224)
- 5***i (1354)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood quality, easy to read and is great book of bsl signs to learn from
- o***o (734)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat seller
- s***a (2178)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat