Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game,James L. Heskett, Earl W.

Chiron_Media_Store
(1112073)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
GBP 3,42
OngeveerEUR 4,01
Objectstaat:
Goed
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,54) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 8 jul en do, 17 jul tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:373586452852
Laatst bijgewerkt op 30 apr 2025 08:00:40 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Title
Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game
ISBN
9780029146750

Over dit product

Product Information

What do Citicorp, UPS, and Marriott have in common? They are breakthrough service providers, firms that changed the rules of the game in their respective industries by consistently exceeding customer needs and expectations, thus forcing their competitors to either adapt or fail. With detailed case studies of Nordstrom, American Airlines, McDonald's and dozens of other companies, service management experts Heskett, Sasser and Hart show exactly how breakthrough managers - with an intuitive understanding of the self-reinforcing management cycle have development a strategic service vision, built loyalty, and positioned their service more successfully than their competitors.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780029146750
eBay Product ID (ePID)
88152851

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Service Breakthroughs: Changing the Rules of the Game
Publication Year
1990
Subject
Management, Business
Type
Textbook
Author
Earl W. Sasser, Et Al, James L. Heskett
Format
Book

Dimensions

Item Height
242 mm
Item Weight
621 g
Item Width
163 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Earl W. Sasser, James L. Heskett, Et Al

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Btw-nummer: GB 724 4981 18
CRN: 03800600

Informatie over veiligheid en toegankelijkheid

Over deze verkoper

Chiron_Media_Store

99,5% positieve feedback4,6M objecten verkocht

Lid geworden op aug 2011
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (1.429.224)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief