Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Pharmaceutical Marketing by Brent L Rollins: New

AlibrisBooks
(462182)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $90,86
OngeveerEUR 77,88
Objectstaat:
Nieuw
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping.
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 12 aug en ma, 18 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364058997008
Laatst bijgewerkt op 28 jun 2025 09:25:55 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Pharmaceutical Marketing
Publication Date
2013-02-12
Pages
304
ISBN
9781284190236

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Jones & Bartlett Learning, LLC
ISBN-10
1284190234
ISBN-13
9781284190236
eBay Product ID (ePID)
13038465519

Product Key Features

Number of Pages
282 Pages
Language
English
Publication Name
Pharmaceutical Marketing
Subject
Pharmacy
Publication Year
2019
Type
Textbook
Author
Matthew Perri, Brent L. Rollins
Subject Area
Medical
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
15 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Synopsis
Pharmaceutical Marketing will provide students and new industry professionals with a thorough overview of the general principles of marketing including marketing as a process, marketing effectives in the pharmaceutical environment, and coverage of marketing brand and generic drugs with special emphasis on direct-to-consumer advertising and the impact of social media and technology. Two unique chapters of the text are Chapter 10 Social Media, which addresses exactly what Social Media is, how it is currently being used within the industry, and how it should be used from the manufacturer's perspective; and Chapter The New 4 P's of Pharmaceutical Marketing takes a unique look at how the Internet and mobile technology has shaped the pharmaceutical industry and shifted the promotion paradigm to these current "P's" - Predictive modeling/analysis, Personalization, Peer-to-peer networking and Participation. Pharmaceutical Marketing examines the current pharmaceutical marketing environment from both an academic and practical perspective with a focus on providing practical applications of all material discussed according to the perspectives of various market segments including industry, community, and institutional pharmacy, as well as the practicing pharmacist. Key Features - "Case in Points" - Multiple examples per chapter illustrate key concepts with a real-life or hypothetical example - Discussion Questions - 10 questions per chapter to facilitate active learning and student participation - Unique Chapters - Social Media and The New 4 P's of Pharmaceutical Marketing * Each new text includes an access code for the Student Companion Website. Electronic and eBook formats do not include access to the Companion Website.

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AlibrisBooks

98,6% positieve feedback1,9M objecten verkocht

Lid geworden op mei 2008
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (514.300)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief