Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Media Studies - 9781138914391
GBP 134,16
OngeveerEUR 157,34
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties.
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:356668197129
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9781138914391
Over dit product
Product Information
This thoroughly revised and updated third edition provides a comprehensive introduction to the various approaches to the field, explaining why media messages matter, how media businesses prosper and why media is integral to defining contemporary life. The text is divided into three parts - Media texts and meanings; Producing media; and Media and social contexts - exploring the ways in which various media forms make meaning; are produced and regulated; and how society, culture and history are defined by such forms. Encouraging students to actively engage in media research and analysis, each chapter seeks to guide readers through key questions and ideas in order to empower them to develop their own scholarship, expertise and investigations of the media worlds in which we live. Fully updated to reflect the contemporary media environment, the third edition includes new case studies covering topics such as Brexit, podcasts, Love Island, Captain Marvel, Black Lives Matter, Netflix, data politics, the Kardashians, President Trump, 'fake news', the post-Covid world and perspectives on global media forms. This is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, cultural studies, communication studies, film studies, the sociology of the media and popular culture.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138914391
eBay Product ID (ePID)
23049072997
Product Key Features
Book Title
Media Studies: Texts, Production, Context
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2021
Number of Pages
548 Pages
Dimensions
Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1207g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 976952259
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
CRN: 06687355
Over deze verkoper
BOOKS etc.
99,5% positieve feedback•1,8M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (592.411)
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time
- eBay automated feedback- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandOrder completed successfully—tracked and on time