Hebt u iets om te verkopen?

Media Studies - 9781138914391

BOOKS etc.
(532384)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
GBP 134,16
OngeveerEUR 157,34
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties.
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:356668197129
Laatst bijgewerkt op 22 jun 2025 00:52:17 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9781138914391

Over dit product

Product Information

This thoroughly revised and updated third edition provides a comprehensive introduction to the various approaches to the field, explaining why media messages matter, how media businesses prosper and why media is integral to defining contemporary life. The text is divided into three parts - Media texts and meanings; Producing media; and Media and social contexts - exploring the ways in which various media forms make meaning; are produced and regulated; and how society, culture and history are defined by such forms. Encouraging students to actively engage in media research and analysis, each chapter seeks to guide readers through key questions and ideas in order to empower them to develop their own scholarship, expertise and investigations of the media worlds in which we live. Fully updated to reflect the contemporary media environment, the third edition includes new case studies covering topics such as Brexit, podcasts, Love Island, Captain Marvel, Black Lives Matter, Netflix, data politics, the Kardashians, President Trump, 'fake news', the post-Covid world and perspectives on global media forms. This is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, cultural studies, communication studies, film studies, the sociology of the media and popular culture.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138914391
eBay Product ID (ePID)
23049072997

Product Key Features

Book Title
Media Studies: Texts, Production, Context
Author
Schem Rogerson Bader, Tim Wall, Shana Macdonald, Beth Johnson, Paul Long
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2021
Number of Pages
548 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1207g

Additional Product Features

Title_Author
Paul Long, Tim Wall, Schem Rogerson Bader, Shana Macdonald, Beth Johnson
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Btw-nummer: GB 976952259
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
CRN: 06687355
Over deze verkoper

BOOKS etc.

99,5% positieve feedback1,8M objecten verkocht

Lid geworden op apr 2013
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
BOOKS etc is an UK online business that is based in ALDERSHOT, Hampshire. We are a family run company that aims to bring customers a fantastic selection of books with great prices, with friendly ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (592.411)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief