Hebt u iets om te verkopen?

The Media Handbook : A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning..

bargainsgo
(239)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $15,14
OngeveerEUR 12,97
Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar1 verkocht
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Snel, anders bent u te laat. 1 persoon volgt dit object.
Verzendkosten:
Gratis FedEx Ground Economy®.
Bevindt zich in: Cedarhurst, New York, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 16 aug en do, 21 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355979245378
Laatst bijgewerkt op 24 jun 2025 15:21:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Personalized
No
ISBN
9781138352643

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
1138352640
ISBN-13
9781138352643
eBay Product ID (ePID)
17038676210

Product Key Features

Number of Pages
258 Pages
Language
English
Publication Name
Media Handbook : a Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying
Subject
Marketing / General, Communication Studies, Industries / Media & Communications, Advertising & Promotion
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Author
Helen Katz
Series
Routledge Communication Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
39.7 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
TitleLeading
The
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
659
Table Of Content
1. What Is Media? 2. Media in the Marketing Context 3. Developing Optimal Media Objectives and Strategies 4. Exploring the Media Part 1-Paid 5. Exploring the Media Part 2-Paid Digital 6. Exploring the Media: Owned 7. Exploring the Media: Earned 8. Terms, Calculations, and Considerations 9. Creating the Plan 10. Beyond the Plan: Media Buys and Plan Evaluations
Synopsis
The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations and the practical realities of offering alternatives and evaluating the plan, this seventh edition includes greater coverage of social media, buying automation, the continued digitization of media, and updated statistics on media consumption. It covers over the top television, programmatic TV, digital advertising, and the automation of buying across all media. Author Helen Katz provides a continued focus on how planning and buying tie back to the strategic aims of the brand and the client, keeping practitioners and students up to date with current industry examples and practices. The Companion Website to the book includes resources for both students and instructors. For students there are flashcards to test themselves on main concepts, a list of key media associations, a template flowchart and formulas. Instructors can find lecture slides and sample test questions to assist in their course preparation., The Media Handbook provides a practical introduction to the advertising, media planning, and buying processes. Emphasizing basic calculations, this seventh edition includes updated statistics and coverage of social media, automation, and the digitization of media.
LC Classification Number
HF5826.5.K38 2019

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Over deze verkoper

bargainsgo

99,5% positieve feedback1,1K objecten verkocht

Lid geworden op sep 2021
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (250)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief